امام جمعه یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی به همکاری مسوولان و همراهی مردم نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، یک نیاز مهم است که به همت و همکاری مسوولان و همراهی مردم نیاز دارد.
کد خبر: ۵۵۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 21 January 2018

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی روز شنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی مهریز با قدردانی از کارهای انجام شده در این واحد به اهمیت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: اجرای طرح های مختلف اقتصادی در راستای خدمت به مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: ایجاد تولید و اشتغال مولد و خدمت به مردم در حوزه اقتصادی باید محور فعالیت ها برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت پیگیری و جامه عامل بپوشاند.
این مجتمع کشتارگاهی صنعتی در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 هکتار و زیر بنای 24 هزار مترمربع ساخته شده و دارای 6 خط کشتار دام سبک و سنگین است.
برای ساخت این واحد دامی در مدت 20 ماه توسط بخش خصوصی افزون بر 350 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و دارای امکاناتی شامل دو خط تمام اتوماتیک و دو خط دستی دام سبک و دو خط تمام اتوماتیک دام سنگین است.
همچنین ظرفیت کشتار دام آن در هر شیفت کاری 2 هزار و 400 دام سبک و 220 دام سنگین است و زمینه اشتغال 200 نفر بصورت مستقیم و یکهزار نفر بصورت غیر مستقیم فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار