نیروی انتظامی کرج فاش کرد

وعده استخدام مرد شیاد به بیکاران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج گفت: با برآوردهای انجام شده این فرد کلاهبردار 450 میلیون تومان از مردم و به ویژه بیکاران کلاهبرداری کرده است.
کد خبر: ۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳ 30 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج اعلام کرد: فردی که با وعده استخدام در ارگان‌های دولتی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، در این شهرستان دستگیرشد.
سرهنگ سیدحسین سید حقیقی افزود: در پی دریافت شکایت تعدادی از مالباختگان مبنی بر اینکه فردی با عنوان مسئول درارگان های دولتی یا خریدار و فروشنده خودروهای وارداتی از آنها کلاهبرداری کرده بود در دستور کار ماموران پلیس 21 مهرشهر قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی از مالباختگان مشخص شد که این فرد با برخورداری از روابط عمومی بالا و جلب اعتماد از طرف مقابل با دادن وعده استخدام درارگان‌های دولتی ازآنها مبالغی را به صورت واریز اینترنتی دریافت کرده است.
سید حقیقی یادآورشد: به گفته شاکیان هنگامی که آنان به مراکز معرفی شده توسط فرد کلاهبردار می‌رفتند متوجه می‌شدند که از آنان کلاهبرداری شده است.
وی یادآورشد: بلافاصله یک تیم ویژه از پلیس برای تحقیقات تکمیلی کاراطلاعاتی خود را آغازکرده و بعد ازچند روز توانست مخفیگاه متهم را در منطقه کیانمهرکرج شناسایی و وی را دستگیرکند.
رئیس پلیس کرج افزود: متهم پس ازانتقال به کلانتری منکرهرگونه کلاهبرداری شد اما با مواجه با مالباختگان و دیدن همسر خود که اقوامش نیز مورد کلاهبرداری وی قرارگرفته بودند، لب به اعتراف گشود.
وی در پایان گفت: با برآوردهای انجام شده این فرد کلاهبردار 450 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.
لازم به توضیح است، حجم بالای بیکاری و افزایش جوانان بیکار یکی از عوامل اصلی به دام افتادن افراد بیکار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار