توانمندی بومی در تغییر ساختار و ایجاد قابلیت اتوماسیون شدن آشکارسازهای قدیمی

نخستین توانمندی بومی شرکت برق استان یزد

مدیر دیسپاچینگ وفوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در بازدید شماری از مدیران صنعت برق گفت : یزد؛ نخستین استانی است که با تغییر ساختار آشکارسازهای قدیمی ، قابلیت اتوماسیون شدن را به آن افزوده است.
کد خبر: ۵۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 04 July 2015
به گزارش تابناک یزد محمد فراتی در بازدید مدیرکل مجامع عمومی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی معاونت نظارت بر توزیع شرکت توانیر و و مدیران برق شهرستان اصفهان از دیسپاچینگ یزد با اشاره به توسعه اتوماسیون شبکه و کاهش خاموشی در سطح استان ، عنوان کرد: درحال حاضر 50 دستگاه ریکلوزر و 80 مجموعه آشکار ساز خطا با سرویس مخابراتی APN  اتوماسیون شده اند.
وی افزود: با تغییر در ساختار نوع قدیمی و افزوده شدن تجهیزات مرتبط توزیع نیروی برق یزد نخستین استانی است که قابلیت اتوماسیون کردن در آشکارسازهای قدیمی را با حداقل هزینه وبالاترین کیفیت انجام داده است.
فراتی یادآور شد: 130 نقطه از شبکه های استان با تجهیزات داخل و بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار بومی اتوماسیون شده است.
وی متذکر شد: در فاز دوم ، تعداد فالت دتکتورهای منصوبه از 80 به 200 مجموعه افزوده شده که با بهره برداری از آن 8300 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی خواهد داشت.
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  خاطرنشان کرد: 70 داده به صورت آنلاین و از طریق همین سرویس برای فرمان وکنترل ریکلوزر ها ارسال می شود.
پس از این بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و معاونینش از مهمانسرا و ساختمان قدیمی نخستین دیزل ژنراتور برق استان نیز بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار