از ضد و نقیض‌گویی تا ناامیدی داوطلبان آزمون‌های استخدامی

در حالی که ماه‌ها از آزمون سازمان آتش‌نشانی اردبیل و برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی می‌گذرد، همچنان شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها و داوطلبان استخدامی سرگردان بوده و در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
کد خبر: ۵۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 04 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی در روزهای گذشته با یک شرایط عجیب اسامی قبول‌شدگان آزمون آتش‌نشانی تا پنج برابر ظرفیت استخدامی در سایت‌ها منتشر شد که به یکباره اعلام شد این لیست‌ها، لیست‌های واقعی استخدامی‌ نیستند و قرار است در آنها تجدیدنظر شود که با گذشت چندین روز هنوز این اصلاح انجام نشده و به تازگی نیز اعلام شده که اسامی جدید مستخدمین مشخص و اعلام خواهد شد.

این تناقض‌گویی‌ها یک ذهنیت نامناسب و بی‌اعتمادی را در بین اکثر داوطلبان این آزمون به وجود آورده که مبادا مسئولان به جای اجرای عدالت و قانون به جذب‌های بدون ضابطه با ملاک رابطه روی بیاورند و حق و حقوقی در این بین نادیده گرفته شود.

وعده نابجای دیگری که شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب را به سردرگمی انداخته است، تأخیر و تعلل در اعلام در نتایج بوده که قرار بود دهه اول خرداد اسامی قبول‌شدگان اعلام شود که با گذشت یک ماه از این وعده مسئولان هنوز پاسخی شفاف به مراجعان در مورد نتایج این آزمون داده نمی‌شود.

جوانان بیکار و فارغ‌التحصیل دانشگاهی در حالی چشم به چنین آزمون‌ها و نتایج دقیق و شفاف آن دوخته‌اند که در این بین سعی می‌کنند با امروز و فردا کردن اعلام نتایج تا افکار و اندیشه‌های جوانان و امیدواری آنها به آینده به نحوی بازی کنند در حالی که خواسته جوانان شرکت‌کننده در این آزمون‌ها رفتار صادقانه و شفاف مسئولان و متولیان آزمون‌های مختلف است تا در موعد مقرر با انتشار اسامی جذب شده‌ها این جوانان را از بلاتکلیفی و سردرگمی نجات دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار