صرفه جویی نشود، برق البرزی‌ها قطع می گردد

کد خبر: ۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 04 July 2015
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت:‌درصورت صرفه‌جویی، برق البرزی‌ها در فصل تابستان قطع نمی‌شود.
ناصر اسکندری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: با توجه به این که درتابستان امسال با گرمای زودرس هوا مواجه شدیم مردم زودتر از سال‌های گذشته ستفاده از وسایل سرمایشی و برودتی را آغاز کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز خاطرنشان کرد: بدون شک استفاده زود هنگام ازاین وسایل باعث بالارفتن ناگهانی حجم مصرف انرژی برق می‌شود.
اسکندری افزود: علاوه بر این با بالارفتن حجم مصرف، ظرفیت تجهیزات و تاسیسات شرکت توزیع برق پایین می‌آید و احتمال آسیب به این تاسیسات در ساعات اوج مصرف بالا می‌رود.
وی ادامه داد: ازآنجایی که تجهیزات و تاسیسات شرکت برق گران بوده و تعمیر آنها زمان براست درصورت آسیب، چاره‌ای جز قطع برقی ساکنان برخی مناطق استان باقی نمی‌ماند.
اسکندری خاطرنشان کرد: درحال حاضر در بحث تولید انرژی برق دراستان مشکلی نداریم و اگر شهروندان به درستی از این انرژی استفاده کنند و کمتر برق را هدر دهند شاهد کمترین قطعی برق درفصل تابستان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در پایان گفت: مشترکینی که استفاده از وسایل پرمصرف خودرا به ساعاتی موکو کنند که بار ترافیکی استفاده از برق کمتر است از تخفیف ویژه در صورتحساب پرداختی برخوردار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار