برای اسکان 25 هزار و 473 نفر رزرو اینترنتی انجام شده است

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۴۷۳ نفر شب برای اسکان نوروزی در کلاس‌های درس استان فارس رزرو اینترنتی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 11 March 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:خدابخش شهبازی با بیان اینکه از آغاز رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان در استان تاکنون 5 هزار و 107 کلاس رزرو شده است، اظهار داشت: در مجموع 8 هزار و 491 نفر برای اسکان در مراکز آموزشی فارس تا امروز ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی خانواده‌های برای اسکان بیشتر از یک شب ثبت‌نام کرده‌اند در مجموع تاکنون برای اسکان 25 هزار و 473 نفرشب رزرو اینترنتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه رزور اینترنتی اسکان فرهنگیان از 4 اسفندماه آغاز شده است و تا 24 اسفندماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای رزرو محل اسکان باید به سامانه eskan.medu.ir مراجعه کنند.

شهبازی با بیان اینکه پذیرش حضوری مهمانان نوروزی به صورت رسمی از 28 اسفندماه آغاز می‌شود و 68 پایگاه در استان فارس آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است، گفت: 13 هزار و 472 کلاس درس در قالب 680 مدرسه آماده پذیرش فرهنگیان در استان فارس است.

وی با بیان اینکه تمام خانه‌های معلم استان آماده پذیرش فرهنگیان هستند، خاطرنشان کرد: 36 سالن ورزشی، 3 خوابگاه دانشجویی، 3 خوابگاه دانش‌آموزی، 3 خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب نیز در مواقع ضرروی آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار