وضعیت اسفناک آبروها در اصلاندوز + تصاویر

فاجعه بوی تعفن جوبهای فاضلاب در شهر اصلاندوز که این روزها با گرم شدن هوا بار دیگر سر باز کرده، شهروندان را به سطوح آورده است.
کد خبر: ۵۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 06 July 2015

به گزارش ارس تبار، این روزها با وجود گرم شدن هوا شاهد کوچه و برخی خیابان‌های دلزده از وضعیت نامطلوب جوبهای اصلاندوز هستیم که مسئولان تنها به تماشای آنها نشسته‌اند.

خیابان شهید فرهادی یکی از خیابان هایی است که لبریز از آب و تعفن و بوی نامطبوع جوبها بوده و باعث افزوده شدن مشکلات و ایجاد ناراحتی برای اهالی منطقه شده است.

یکی از شهروندان ساکن این خیابان از بوی بد و تعفن جوبهای این منطقه اظهار گلایه‌مندی کرد و گفت:بهداشت رعایت نمی شود جوبها همیشه مثل یک رود در خیابانها جاری است هیچ کس جوابگو نیست و کماکان این مشکلات دامنگیر اهالی این منطقه شده است.

دست اندرکاران شهرداری اصلاندوز شبانه روزی در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش می کنند. اما یک نقطه ضعف قابل توجه شهرداری این است که جوبهای شهر اصلاندوز هنوز دارای وضعیت بهداشتی بدی می باشند و به آن ها رسیدگی نمی شود به طوری که هر میهمانی که از سایر شهرهای کشور به این شهر می آید از وضع جوب های خیابانها و کوچه های شهر گله مند می شوند، چرا که این جوب ها پر از بوهای بد،حیوانات موزی و غیره است که اینها همگی می توانند موجب ایجاد بیماریهای محتلفی شود.

به گزارشارس تبار،این گونه مشکلات تنها مختص خیابان شهید فرهادی این شهر نیست بلکه بخش وسیعی از خیابانهای اصلاندوز نیاز به رسیدگی و نگاه ویژه و اضطراری مسئولین دارد لذا امیدواریم شهرداری و سایر مسئولان ذی ربط در جهت رفع این مشکلات رسیدگی کرده و این مشکل را حل کنند اما لازم است مردم نیز در این امر سهیم شده و یاریگر آنان باشند.

شهر اصلاندوز در شمال استان اردبیل واقع شده و هم مرز کشور جمهوری آذربایجان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار