توصیه‌های جادری به مشاورانش درباره انتخابات

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان نیازمند نیروسازی در ابعاد ملی است، گفت: این استان به اندازه کافی در جناح‌بندی‌های سیاسی و بازی‌های انتخاباتی زیان دیده و امروز دیگر ظرفیت دعوا و نزاع‌های سیاسی را ندارد.
کد خبر: ۵۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 07 July 2015
به گزارش تابناک، جاسم جادری در نشست شورای مشاوران استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه مشاوران استانداری باید مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف را رصد کنند، عنوان کرد: هر کدام از مشاوران در حوزه‌های کاری مشخص شده باید مشکلات را احصا و برای رفع آن راهکار مناسب ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: استان هرمزگان زمینه‌های بسیاری برای فعالیت و کار دارد و می‌توان در هر بخش کارهای بزرگی با توجه به ظرفیت‌های موجود انجام داد.
 
استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه بنده در طول خدمت خود را مدیون محبت و صبوری‌های مردم هرمزگان می‌دانم، افزود: برای جبران محبت‌های مردم استان هرمزگان تلاش می‌کنم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشم و از همه مدیران و مشاوران نیز می‌خواهم تا در خدمت به مردم کوتاهی نداشته باشند.
 
جادری در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، اظهار داشت: ما مجری انتخابات و امانت‌دار رای مردم هستیم و نمی‌توانیم خودمان در یک طرف بازی باشیم.

اجازه دخالت در انتخابات را به هیچ کسی نمی دهم
 
وی خاطر نشان کرد: استانداری یک نهاد حاکمیتی است که به‌عنوان مجری انتخابات را برگزار می‌کند و اجازه دخالت و سوء‌استفاده از اموال بیت‌المال در انتخابات را به هیچ کسی نخواهیم داد.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان این استان را نیازمند نیروسازی در ابعاد ملی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با عبور از مرحله گذر، در مرکز از نیروهای مستعد و توانمند هرمزگانی در آینده استفاده شود.
 
جادری در ادامه سخنان خود بیان داشت: هرمزگان به اندازه کافی در جناح‌بندی‌های سیاسی و بازی‌های انتخاباتی زیان دیده و امروز دیگر ظرفیت دعوا و نزاع‌های سیاسی را ندارد.
 
وی تاکید کرد: باید نجابت مردم هرمزگان را با کار و تلاش مضاعف پاسخ بگوییم نه با رفتارهای سیاسی و باندی و امیدوارم همه در مسیر درست خدمت به مردم گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار