هزینه ۳۰ میلیارد تومانی برای جمع‌آوری زباله همدان

شهردار همدان گفت: سالانه حدود ۳۰ میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله، رفت و روب و پاکسازی در شهر همدان هزینه می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 17 May 2018
شهردار همدان گفت: سالانه حدود 30 میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله، رفت و روب و پاکسازی در شهر همدان هزینه می‌شود.

به گزارش ایسنا، عباس صوفی در نخستین همایش مشترک ستاد نماز استان همدان و مرکزرسیدگی به امور مساجد استان همدان با شهرداری، با بیان اینکه روزانه 11 میلیون مترمربع از فضای شهر همدان را اصلاح و پاکسازی کرده و برای زیباسازی آن تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: سرانه حمل زباله برای هر نفر 90 هزار تومان عوارضی تعیین شده است .

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر همدان 600 هکتار فضای مجازی در غالب 140 پارک به جز باغات خصوصی وجود دارد، ادامه داد: سالانه 15 میلیارد تومان برای فضای سبز با 3 هزار نیروی انسانی هزینه می‌کنیم .

صوفی با اشاره به اینکه سال گذشته 100 هزار تن آسفالت‌ریزی داشتیم که این مقدار امسال به 300 هزار تن افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: همچنین در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم همدان درنظر داریم چندین پارک بزرگ و کوچک نیز به فضای سبز این شهر اضافه کنیم .

شهردار همدان خاطرنشان کرد: سال گذشته مردم 7 درصد از مجموع 25 میلیارد تومان عوارض نوسازی را پرداخت کردند و امسال این مقدار به 36 میلیارد تومان افزایش یافته است .

صوفی با اشاره به اینکه همدان شهر دارالمجاهدین است و باعث افتخارما است  که در این شهر زندگی می‌کنیم، یادآور شد: اعتقاد داریم برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته و موفق باید در تمام ابعاد آن اصول اسلامی به‌کار گرفته شود .

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم اقدامات فرهنگی مبتنی بر اصوصل دینی باشد، گفت: باید در حوزه مباحث رفتار شهروندی نیز تلاش کنیم و شهروندانی داشته باشیم که عدالت و حق‌الناس را رعایت کنند و پرداخت عوارضی یک نمونه از ادای حق‌الناس است بر همین اساس طلاب در پرداخت عوارضی مردم کارهای فرهنگی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار