از محافل چه خبر

نارضایتی از برخورد تبعیض آمیز در شبکه بهداشت و درمان سرعین

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است. در این بخش می خوانیم. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها و صحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد.
کد خبر: ۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 12 July 2015

نارضایتی از برخورد تبعیض آمیز در شبکه بهداشت و درمان سرعین

به گزارش تابناک اردبیل، از شبکه بهداشت و درمان سرعین خبر می رسد که رابطه مدیر با برخی کارکنان و پزشکان این مرکز در وضعیت بحرانی قرار دارد و تعامل چندانی بین مدیر با برخی کارکنان و به ویژه با اکثر پزشکان وجود ندارد.

گفته می شود از حدود بیست پزشکی که از یک سال گذشته با درمانگاه مرکزی سرعین قرار داد همکاری داشته اند ، تعداد بسیار اندکی تمایل به ادامه همکاری دارند که ادامه این وضعیت ممکن است موجب رکود در مرکز درمانی این شهر شود.

در عین حال کارکنان منتقد می گویند مدیریت درمانگاه وقتی از معاینه و پانسمان رایگان چند بیمار فقیر اهل روستاهای سرعین مطلع شد پزشک مسئول را جریمه کرد اما همان مدیر وقتی آمبولانس تحویلی به یکی از کارکنان نورچشمی خراب می شود و خرج میلیون خرج روی دست دانشگاه علوم پزشکی می گذارد، چندان ناراحت نمی شوند. کارکنان همچنین خواستار پرداخت بدون تبعیض اضافه کار در شبکه بهداشت و درمان سرعین هستند و می گویند انتظار دارند به برخوردهای تبعیض آمیز در شبکه بهداشت سرعین پایان داده شود.


کیفیت نان

در محافل گفته می شود کیفیت نان پخت شده توسط اکثر نانوایی های مناطق مختلف استان همچنان مطلوب نیست احتکار آرد و کم فروشی نان باعث گلایه مردم شده است.


برخورد سیاسی با فرهنگیان

در محافل فرهنگیان گفته می شود با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس باز هم برخورد سیاسی برخی نمایندگان در رابطه وزارت آموزش و پرورش برای موج سواری انتخاباتی افزایش یافته است.


انتظار بانوان شناگر بیله سوار

بانوان علاقه مند به ورزش شنا در بیله سوار از وضعیت تنها استخر این شهرستان راضی نیستند. آنها می گویند استخر شهر بیله سوار همچنان با کاستی های فراوانی مواجه است. بهداشت آب این استخر مناسب نیست و همچنین برای استفاده بانوان زمان مشخصی در نظر گرفته نمی شود.


وضعیت نامناسب راه گرمی - انگوت

اهالی بخش انگوت می گویند راه ارتباطی مرکز شهرستان مغان به بخش انگوت وضعیت مناسبی ندارد . راه انگوت به گرمی به عنوان یکی از راه های حیاتی منطقه است اما مسئولان می گویند به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی فعلا نمی توانند آن را بهسازی کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد از سرعین
|
Netherlands
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
مدیر با کارکنان درگیر میشه ، دودش به چشم مردم میره ،،رفتار پرستارا ، پذیرش ازمایشگاه و پزشکا و .... تو یک سال اخیر شدیدا عوض شده ، برخوردها تحقیر کنندست مدیریتی که نتونه رضایت داخلی ایجاد کنه نمیتونه رضایت مردم رو کسب کنه ، شاید علت اصلی عدم مدیریت ، پزشک نبودن مدیران هستش
احمد از سرعین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با سلام وخسته نباشید به کارکنان علوم پزشکی اردبیل لطفا در مورد خبر بهداشت و درمان سرعین پیگیریهای لازم را انجام دهید
متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که برخی کارکنان شبکه را نیروهای تبعیدی تشکیل می دهند
ضمنا برخورد کارکنان با مراجعین در چند ماه اخیر ناشایست بوده است .
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با سلام
بنده خودم چندین بار به مرکز درمانی مراجعه کردم ولی هر بار با کم کاری مسئول مرکز بهداشت مواجه شدم و حتی بی احترامی وی را به عینه دیدم.
در قبال کارهای نا به سامان مدیر کارکنان نیز از ارایه خدمات خود کم میکنند و در مقابل آن این کارها به ضرر مردم میباشد.
شاید افرادی از قشر های مختلف شهر وضعیت اقتصادی خوبی ندارند تا به مراکز درمانی مراجعه کنند پس پاسخگو کیست؟
خواهشا رسیدگی شود. با تشکر
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
اخیرا باخبر شدیم بعد از خبر تابناک بصورت اورژانسی امبولانس مورد نظر رو اوردن سرعین ، مدیر هم تحت فشار قرار گرفته و گویا تغییرات کوچکی در پرداخت اضافه کار صورت گرفته ، سه پزشک هم تصمیم گرفتن تا پایان مرداد از سرعین برن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار