لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است/ روایتی از زنان آخر الزمان

تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه فرادنبه با اشاره به اینکه لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است، گفت: زنان آخر الزمان کسانی هستند که با پوشش نازک و برهنه و بیرون بودن موهای خود، مردم را به لغزش و گناه انداختند.
کد خبر: ۶۱۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 29 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام صفرعلی علیخانی با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد اطاعت از فرامین خدا و پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: در قرآن آمده است ای کسانی که ایمان آوردید از خدا و رسول خدا اطاعت کنید در آیه دیگر گفته شده ای مردم اگر خدا را دوست دارید از پیامبر پیروی کنید.
وی افزود: در آیه دیگر به پیامبر سفارش شده تا به زنان و دختران خود و زنان مؤمن بگوید حجاب و روسری را به خود نزدیک کنند تا به عفاف و حجاب شناخته شوند و از زن‌های آلوده و هرزه جدا باشند.
امام جمعه فرادنبه ادامه داد: امام علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) می‌فرماید مواظب همسرت باش و زنان را در پرده نگه دار زیرا هر چه بیشتر در پرده باشند برای تو و آنان بهتر است.
علیخانی با بیان اینکه بانوان در جامعه باید با حجاب حضور داشته باشند، اضافه کرد: همه مردم به دنبال سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت هستند و یکی از راه‌های رسیدن به سعادت پیروی از اهل بیت و رعایت حجاب است.
وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب آثار روحی و روانی در فرد دارد، گفت: بسیاری از بانوان بی‌حجاب از این نکته که گناهان زیادی را مرتکب و مورد لغزش دیگران می‌شوند بی‌خبر هستند؛ لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است.
امام جمعه فرادنبه افزود: پیامبر می‌فرماید در هنگام معراج دو گروه از دوزخیان  که مربوط به زنان آخر‌الزمان هستند را ندیدم.
علیخانی ادامه داد: یک گروه زنانی هستند که تازیانه‌هایی مثل دم گاو در دست دارند و مردم را می‌زنند و دیگر زنان گروه که هم پوشش دارند و هم برهنه هستند.
وی اضافه کرد: این دو گروه زنانی هستند که در دنیا با پوشش نازک و برهنه و بیرون بودن موهای خود، مردم را به لغزش و گناه انداختند و هرگز بوی از بهشت به مشام آن‌ها نمی‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار