آغاز طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام

-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از شروع طرح تابستانه پلیس در استان ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 15 June 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری عنوان کرد: طرح ترافیکی تابستان سال ۹۷ به منظور مدیریت هوشمند و ساماندهی نظام مند ترافیکی از مورخه ۲۴ خرداد در استان ایلام همانند سایر استانهای کشور در معابر درون شهری و برون شهری اجراء و تا   پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت: اهداف این طرح کنترل حمل و نقل عمومی ، تاکسی ها و اتوبوسها و ... ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز است.

سرهنگ ناصری با اشاره به این مطلب که بهترین و موثرترین عامل اجرای طرح های ترافیکی، توسعه فرهنگ ترافیک و مشارکت آگاهانه شهروندان قانون مدار است، تصریح کرد: آنچه در اجرای این طرح باید مد نظر قرار گیرد افزایش حمل و نقل عمومی و ناوگان حمل بار و مسافر و توجه به مشکلات مردم در محدوده اجرای طرح است. 

وی مزایای اجرای این طرح را صرفه جویی در وقت و کاهش ترافیک در محدوده شهری دانست و گفت: کمیته ویژه ای در این رابطه تشکیل شده است تا با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و فراهم آوردن زیر ساخت ها ، امکان اجرای طرح را برای پلیس راهنمایی و رانندگی فراهم کنند. 

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود ، فرهنگ سازی در حوزه ترافیک و جلب مشارکت های همگانی با توجه به اهمیت سهم مردم در تامین امنیت ترافیکی را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و آسیب های ناشی از آن بسیار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها خواست در این خصوص همچون گذشته یار و یاور پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان گفت: آرزوی ما این است که هم استانی های عزیز ما سفر بدون تصادف و بدون کشته را سپری نمایند و همه باید کمک کنیم تا این هدف محقق گردد و در اجرای قانون و مقررات همه دستگاه ها باید کمک کنند تا به فرهنگ تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار