الهی تبار؛وعده رئیس جمهورعملی شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: رییس جمهوری ایران به وعده های انتخاباتی خود در زمینه تعامل با جهان جامه عمل پوشاند.
کد خبر: ۶۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 17 July 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: رییس جمهوری ایران به وعده های انتخاباتی خود در زمینه تعامل با جهان جامه عمل پوشاند.

به گزارش ایرنا؛محمدابراهیم الهی درنشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تبریک این موفقیت به رهبری فرزانه انقلاب یادآور شد: حضور، تدابیر و رهنمودهای ایشان و چارچوب هایی را که معظم له برای تیم هسته ای ترسیم کردند منجر به این پیروزی شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر یکی از برنامه های رییس جمهوری هنگام انتخابات تعامل با جهان بود و یکی از مسایلی که مطرح کردند این بود که باید به سمتی رفت که هم سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ زندگی مردم و اقتصاد بچرخد.

وی با ذکر اینکه دکتر روحانی به وعده خود عمل کرد گفت: رییس جمهوری از تمامی ظرفیتهای جامعه استفاده کردند و در این راستا تیم مذاکره کننده هسته ای که یک ظرفیت مغفول در جامعه بود را دعوت به کار در وزارت خارجه کرده و آنها نیز برای ما در سطح جامعه آبرو ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی رقیب ایران وزیر خارجه آمریکا از ظریف تعریف و تمنجید کرده و وی را مذاکره کننده سخت، میهن دوست و قابل احترام توصیف می کند ما باید ارزش این سرمایه را دریابیم.

معاون استاندار همدان اظهار کرد: تیم هسته ای بعد از 23 ماه کار طاقت فرسا و سنگین توافقی را رقم زد که در تاریخ ثبت خواهد شد.

الهی تبار تاکید کرد: فرایند مذاکرات هسته ای کار بسیار سخت و دشواری است چرا که باید توافقی صورت گیرد که بتوان جوابگوی نسل های آینده و تاریخ بود.

وی با ذکر اینکه با وجود سخت بودن شرایط مذاکره ولی ایران عقب نشینی نکرد گفت: با وجود اینکه طرف مقابل مطالبات زیادی داشت ولی تیم هسته ای از خطوط قرمز عدول نکرد که اینها را نباید فراموش کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از توافق هسته ای اولین کشورهای که به ایران تبریک گفتند کشورهای هستند که در خط مقدم با رژیم صهیونیستی بودند و در مقابل رژیم صهیونیستی از ان بعنوان توافق بد یاد کرد.

وی گفت: یکی از افتخارات ایران اسلامی این است که تیم هسته ای با زبان دیپلماسی، عقلانیت، تفکر، اندیشه و دانش توانست حقانیت ایران را ثابت و مذاکرات را به نتیجه برساند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: سال گذشته دیوار تحریم شکسته شد امسال نیز دیوار تحریم در حال فرو ریختن است.

وی افزود: توفیق دولت یازدهم در کاهش تورم حاوی پیامی برای کشورهای تحریم کننده ایران بود مبنی بر اینکه اگر ایران اسلامی در صورت تحریم هم با مدیریت درست و برقراری انضباط مالی صحیح و اجرای اقتصاد مقاومتی می تواند وضعیت خود را سامان بخشد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار