عامل خاموشی های اخیردرشهرستان کهگیلویه

کد خبر: ۶۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 20 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،رشد هشت مگابایتی بار در شبکه برق را عامل خاموشی‌های اخیر در شهرستان عنوان و اظهار داشت: بالا رفتن میزان استفاده از وسایل سرمایشی به خاطر افزایش دمای هوا و عدم مصرف بهینه باعث رشد بار و قطعی برق در برخی مواقع شده است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه انتقال بار از خطوطی به خطوط دیگر را از راهکارهای تعدیل شبکه خواند و افزود: این کار در دست انجام است و منجر به کاهش خاموشی خواهد شد.

پرویزی پاره‌ای از خاموشی‌ها را با برنامه و به منظور توسعه و اصلاح شبکه دانست و گفت: این خاموشی‌ها با اطلاع قبلی و در زمان مشخصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به بالا بودن میزان مصرف در فصل گرما تصریح کرد: شبکه‌های توزیع هوایی آسیب‌پذیر و سوختن فیوزها با بالا رفتن میزان مصرف هرگونه خاموشی را دور از انتظار نمی‌کند.

پرویزی با بیان اینکه میانگین خاموشی در شبکه‌های توزیع هوایی و فاقد مشکل چهار بار در ماه است، افزود: رشد هشت مگابایتی مصرف بار در شبکه عامل اساسی خاموشی در شهرستان است.

این مسئول خواستار همکاری مردم در مدیریت مصرف برق شد و با اشاره به برنامه‌های واحد مدیریت مصرف اداره در این زمینه عنوان کرد: توزیع بروشورهای فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه بین ادارات و مردم به همین منظور صورت گرفته است.

پرویزی بار مصرف در شبکه حومه غربی را دو مگابایت خواند و با اشاره به رشد هشت مگابایتی بار تصریح کرد: پنج مگابایت از این افزایش بار در شهر دهدشت است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه با بیان اینکه روزانه مراجعات بسیاری در گزارش افت ولتاژ در دهدشت و سوق داریم، گفت: شش نقطه دارای افت ولتاژ در دهدشت شناسایی و نسبت به تقویت ولتاژ سه نقطه اقدام شده است.

به گفته پرویزی، با تعدیل بار و شناسایی و رفع مشکل افت ولتاژ در نقاط مختلف دهدشت و استفاده از آمپرفیوزهای متناسب با فصل بخشی از خاموشی‌ها رفع شده و در دیگر نقاط نیز در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار