رییس خانه احزاب خراسان مطرح کرد:

راه برون رفت از مشکلات، تجمع،نافرمانی مدنی،آشوب و هرج و مرج نیست

جواد آرین منش در رابطه با شرایط کنونی کشور و استان گفت:علیرغم موفقیتهای ارزشمندی که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب در عرصه های علم و فناوری،دانش هسته ای،صنایع دفاعی،اقتدار منطقه ای و امنیتی داشته ایم.
کد خبر: ۶۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 02 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ جواد آرین منش در رابطه با شرایط کنونی کشور و استان گفت:علیرغم موفقیتهای ارزشمندی که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب در عرصه های علم و فناوری،دانش هسته ای،صنایع دفاعی،اقتدار منطقه ای و امنیتی داشته ایم.

وی ادامه داد: لکن امروز بدلیل برخی ناکارآمدیها ی مدیریتی،کاستیها و فشارهای آمریکا با مشکلات جدی در زمینه های اجتماعی و اقتصادی نظیر بیکاری،تورم،رکود،عدم ثبات اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی مواجهیم. لکن بدون تردید راه برون رفت از این مشکلات نافرمانی مدنی،تجمع و هرج و مرج و آشوب و تسلیم در برابر زیاده خواهیهای آمریکا نیست بلکه به گمان من راه برون رفت در شرایط کنونی عقلانیت،آرامش،حفظ وحدت ملی و تکیه بر ظرفیتهای درونی و توجه به منافع ملی در عرصه بین المللی و منطقه ایست.

رییس خانه احزاب خراسان در رابطه با فراخوانهایی که در فضای مجازی از سوی تشکلها ی بی نام و نشان صورت میگیرد گفت" خانه احزاب خراسان اینگونه حرکتهای کور و فاقد مجوزی را که عموما از سوی شبکه های اجتماعی از خارج کشور مدیریت میشود را تایید نمیکند و مردم بویژه جوانان عزیز را به هوشمندی در برابر اینگونه حرکتهای مشکوک دعوت مینماید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار