عشایر البرز گرفتار سیل و طوفان شدند

به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نیاز عشایر به امدادرسانی بلافاصله این موضوع در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرستان طالقان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 20 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: فرماندار طالقان از اعزام نیروهای امدادی برای نجات عشایر مستقر در ارتفاعات این شهرستان با نام گردنه عسلک خبر داد.
مصطفی فراهانی گفت: به دنبال طوفان و بارش شدید باران در شب گذشته اقدامات لازم برای امدادرسانی به مردم در کمترین زمان انجام شد.
وی تصریح کرد: در این فصل از سال تعدادی از عشایر به این منطقه مهاجرت می‌کنند که شب گذشته نیز در محدوده گردنه عسلک حضور داشتند.
این مسئول افزود: براساس گزارش‌های رسیده شب گذشته در ارتفاعات طالقان از جمله گردنه عسلک بارش برف نیز مشاهده و همین امر منجر به کاهش شدید دمای هوا و غافلگیر شدن عشایر شده است.
فراهانی ادامه داد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نیاز عشایر به امدادرسانی بلافاصله این موضوع در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرستان طالقان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: برای این منظور تعدادی نیروی امداد و نجات متخصص به همراه مواد غذایی، وسایل گرمایشی، پتو، آب و همچنین نفت سفید به منطقه اعزام شد‌ند.
فرماندار طالقان خاطرنشان کرد: با حضور امدادگران در گردنه عسلک امدادرسانی به عشایر مستقر در این منطقه انجام شده است و مشکلی نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار