همه راه‌های مواصلاتی طالقان باز شد

کد خبر: ۶۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 20 July 2015
فرماندار طالقان از بازگشایی راه‌های مسدود شده طالقان در جریان سیل روز گذشته خبر داد.
مصطفی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: خوشبختانه سیل روز گذشته در طالقان با تلفات جانی همراه نبوده و هیچگونه تخریب منازل مسکونی و ساختمان را در پی نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: خسارات ناشی از سیل فقط به راه‌های مواصلاتی شهرستان آسیب زده بود که تا ساعت 4:30 بامداد امروز با همت اداره راه، بخشداری‌ها و فرمانداری تمامی راه‌ها بازگشایی شد.
فراهانی افزود: به علت تخریب پل موقت مسیر روستای وشته این راه فعلا مسدود است اما از طریق مسیرهای فرعی رفت و آمد به این روستا همچنان ادامه دارد.
فرماندار طالقان اظهارکرد: علاوه بر مشکلات رفت و آمدی تخریب سردهنه نهرها، آب گرفتگی معابر و شکستگی درخت نیز شاهد بودیم که البته چشمگیر نبوده است.
وی گفت: سیل در محدوده عشایری شهرستان طالقان نیز خساراتی بر جای گذاشته است و به علت بارش برف در ارتفاعات برخی مناطق و کاهش دما علاوه بر آب و غذا برای این مناطق پتو و وسایل گرمایشی ارسال شده است.
فراهانی در خصوص خسارت به دامداران و کشاورزان طالقان تصریح کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر خسارت به دامداران و کشاورزان دریافت نکرده‌ایم و در صورت دریافت هر گونه گزارشی پیگیری‌ها لازم صورت خواهد گرفت.
فرماندار طالقان گفت: در برخی مناطق روستایی چون هرنج و امیرنان گزارش‌هایی مبنی بر خسارت به تاسیسات آب شرب گزارش شده است که البته جدی نبوده و به زودی قابل رفع است.
فراهانی در پایان یادآور شد: به طور کلی مشکل اصلی به وجود آمده ناشی از سیل دیروز متوجه ترافیک و راه‌های مواصلاتی شهرستان بود که در حال حاضر تمامی راه‌ها به طور کامل بازگشایی شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
عکس تزئینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار