رئیس کل دادگستری استان قزوین:

نقش نهادهای نظارتی در کاهش زمین خواری برجسته است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: نقش نهادهای نظارتی، ادارات و دستگاه‌های متولی در کاهش انگیزه زمین ‌خواری و حفاظت از اراضی ملی و بیت‌المال بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۴۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 13 August 2018

نقش نهادهای نظارتی در کاهش زمین خواری برجسته است

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی قزوین افزود: در صورت همکاری دستگاه های متولی مدت زمان زیادی طول نمی کشد تا تمامی موارد تجاوز و تصرف اراضی منابع طبیعی به وضعیت سابق بازگردد.

این مسئول قضایی ادامه داد: متاسفانه برخی متصرفان و زمین خواران با نگاه طلبکارانه خود را میراث دار املاک دولتی می دانند و تضییع حقوق شهروندان را به فرهنگی نادرست مبدل کرده اند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی راه های ارتباطی استان، تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و راهداری باید برای رفع موانع و مشکلات از قبیل آسفالت، روشنایی و چهار بانده کردن جاده ها که خطرات بسیاری را نیز برای مردم ایجاد می کنند، اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان افزود: برخی روستاهای دور افتاده از یک جاده معمولی برای رفت و آمد محروم بوده و مردم سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل می کنند که امیدواریم تا حد ممکن رفع این مشکل در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار