ثبت3675 تخلف توسط دوربین‌های جاده‌ای

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: دوربین‌های جاده‌ای تحت نظارت مرکز مدیریت راه‌های استان 3 هزار و 675 مورد تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه را در تعطیلات عید فطر ثبت کردند.
کد خبر: ۶۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 22 July 2015

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: دوربین‌های جاده‌ای تحت نظارت مرکز مدیریت راه‌های استان 3 هزار و 675 مورد تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه را در تعطیلات عید فطر ثبت کردند.

به گزارش فارس؛نصرت‌الله حیدری درجمع خبرنگاران اظهار کرد: 11 دوربین ثبت تخلفات سرعت منصوبه در جاده‌های استان همدان 2 هزار و 650 تخلف سرعت لحظه‌ای و یک‌هزار و 25 تخلف سرعت متوسط را ثبت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع 3 هزار و 675 تخلف در تعطیلات عید سعید فطر صورت گرفته که بارزترین تخلف سرعت غیر مجاز 184 کیلومتر در آزادراه ساوه - همدان بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تصریح کرد: استان همدان در ایام تعطیلات عید سعید فطر شاهد تردد حدود یک میلیون و 200 هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نصب 55 دوربین ترددشمار بیش از 95 درصد ترددها در تمام محورهای ورودی و خروجی استان را پوشش داده و آمار ترددها به ثبت رسیده است.

حیدری اظهار کرد: با توجه به آمار تردد ثبت شده در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان طی چهار روز تعطیلات عید سعید فطر یک‌میلیون و 189 هزار تردد در محورهای استان انجام شده است.

وی با اعلام اینکه بیشترین تردد در روز چهارم تعطیلات انجام گرفته است، گفت: بیشترین تردد روزانه در روز 28 تیرماه با 321 هزار و 214 تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان همدان انجام شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان افزود: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام نسبت به روزهای عادی در سطح کشور 30 درصد و افزایش متوسط روزانه در استان همدان 40 درصد ثبت و گزارش شده است.

وی بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان در این چهار روز 298 هزار و 251 مورد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان همدان 295 هزار و 581 دستگاه بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: تردد ناوگان سنگین عبوری نیز 143 هزار و 58 دستگاه بوده است که معمولاً 20 درصد ترددها را در روزهای عادی به خود اختصاص می‌دهند و میزان تردد در این ایام هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار