نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه‌‎های برق خطر بروز حوادث را تشدید می‌کند

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از عزادران حسینی و مسئولین هیئت‌ها خواست در حین برپایی تکایا و عزاداری، اصول ایمنی را رعایت کنند.
کد خبر: ۶۵۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 10 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهندس مجید فرهزاد ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) بر رعایت اصول ایمنی در مساجد، حسینه‌ها و هیئت‌های عزاداری تاکید کرد و گفت: نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه های برق، خطر بروز حوادث را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه  شبکه‌های برق رسانی عایق نیستند، افزود: نزدیک کردن اجسام به حریم شبکه‌های برق ‌رسانی به منظور برپایی تکایا و نصب داربست، خطر برق گرفتگی و ایجاد حادثه را تشدید  می‌کند.
فرهزاد با تاکید بر اینکه پایه‌ها و تجهیزات برق‌رسانی محل مناسبی برای نصب پرچم و وسایل عزاداری نیست ، از مسئولین هیئت‌ها  خواست به منظور حفظ جان خود و سایر شهروندان و جلوگیری از وقع حوادث ناگوار، از نصب هرگونه تجهیزات به پایه‌ها و تاسیسات برق‌رسانی خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین هیئت‌ها می‌توانند برای برقراری انشعاب موقت برق به امور برق محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به اخذ انشعاب اقدام کنند  و در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های برق با شماره 121، گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار