ضرورت تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در البرز

طالقانی ها روزی چقدر صدقه می دهند؟

این میزان کمک در طول 4 ماه نخست سال و از طریق 865 صندوق کوچک، 168 صندوق بزرگ و 45 صندوق متوسط جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۶۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 24 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طالقان گفت: در طول چهار ماه نخست سال جاری مردم طالقان 330 میلیون ریال را از طریق یک هزار و 78 صندوق صدقات این شهرستان به کمیته امداد پرداخت کردند.
محسن خنجری ادامه داد: این میزان کمک در طول این مدت و از طریق 865 صندوق کوچک، 168 صندوق بزرگ و 45 صندوق متوسط جمع‌آوری شده است.
وی اظهار داشت: مبالغ جمع‌آوری شده صدقات طبق جدول تسهیم درآمدها در زمینه‌های مسکن، کمک‌های موردی، خدمات تحصیلی، درمان، جهیزیه و ... برای مددجویان زیر پوشش هزینه می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف فقرزدایی سعی در افزایش مشارکت مردم و ارائه خدمت مطلوب‌تر به محرومان دارد، تصریح کرد: تمام کمک‌های مردمی در جشن‌ها و مراسم خاص به ویژه کمک‌های حامیان در طرح اکرام ایتام به سرعت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد.
خنجری یادآور شد: پتانسیل موجود در این شهرستان به گونه‌ای است که در آینده نزدیک شاهد خدمات بهتری به محرومان و نیازمندان منطقه خواهیم بود.
بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 90، جمعیت شهرستان طالقان 30 هزار نفر اعلام شد.
همچنین طبق آنچه که این مسئول اعلام کرده، هر شهروند طالقانی از ابتدای سال تا امروز 1100 تومان صدقه پرداخت کرده است که با تقسیم بر تعداد روزهای 4 ماه نخست سال، اندکی کمتر از 9 تومان در روز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار