با پاسخ هاي بسيار ارزشمندي از سوي دانش آموزان براي توسعه استان مواجه شدم

استاندار كرمانشاه گفت: دانش آموزان، سرمايه هاي ارزشمند اين استان هستند كه همگي بايد از پيشنهادات آنان براي توسعه و پيشرفت استفاده كنيم.
کد خبر: ۶۶۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 29 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با جمعي از دانش آموزان برگزيده استان در پاسخ به سوال سال گذشته مهندس بازوند مبني بر اينكه " اگر شما استاندار بوديد براي پيشرفت استان چه مي كرديد؟" اظهار داشت: شما دانش آموزان آينده سازان اين استان هستيد و آينده جامعه در گرو فعاليت هاي شماست.

وي بيان داشت: در روز اول كه اين سوال را از دانش آموزان استان در سال گذشته پرسيدم به هيچ عنوان فكر نمي كردم كه با دريافت چنين پاسخ هايي ارزشمند، تاثيرگذار و اميد بخش از سوي شما مواجه شوم و پس از دريافت اين پاسخ ها چندین و چند بار پاسخ های شما را مطالعه کرده ام و قطعا تمام توانم را برای اجرایی شدن آنها به کار خواهم گرفت‌.

وي از دانش آموزان استان به عنوان سرمايه هاي ارزشمند جامعه ياد كرد و گفت: با وجود دانش آموزان پرتوان و فهيم كرمانشاه اين استان بسيار ثروتمند است و در هر نشست و جلسه اي به مديران مي گويم كه قدر فرصت خدمتگزاري به استان را بدانيد زيرا كرمانشاه، استان بسيار ثروتمندي است.

مقام عالي دولت در استان ادامه داد: با دريافت پاسخ هاي ارزشمند شما از رئيس سازمان برنامه و بودجه وقت استان خواستم كه پيشنهادات و پاسخ هاي شما را در رابطه با توسعه و پيشرفت استان مطلالعه كند و به وي گفتم كه پاسخ هاي شما بسيار تاثيرگذارتر و بهتر از طرح هاي مطالعاتي مشاورين است لذا یکی از بهترین راه ها برای افزایش مشارکت همه گروه ها در توسعه استان، همین روش است .

رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان گفت: شما در بسياري از موضوعات از جمله به كميسيون ماده پنچ و چگونگي ساخت و ساز در شهرها توجه كرده بوديد كه بسيار ارزشمند و اثربخش بود زيرا بسياري از مشكلات به روند ساخت و سازها در گذشته برمي گردد.

مهندس بازوند تصريح كرد: با مطالعه پاسخ هاي شما دريافتم كه قلب شما براي توسعه و پيشرفت استان مي تپد زير آنچه كه براي تدوين يك سند براي توسعه نياز بود شما در پاسخ هاي خودتان به آن اشاره كرده بويد و شما براي تمامي حوزه ها مانند اجتماعي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي، سرمايه گذاري، عمران، گردشگري، شهري، محيط زيست و ... طرح و برنامه داده بوديد كه جاي تقدير و تشكر و همچنين خوشحالي دارد و انگيزه ما را براي بيشتر كار كردن دو چندان مي كند.

وي از دانش آموزان حاضر در مراسم خواست كه با توجه به علاقمندي خود در كاروگروه هاي مختلف كه از سوي معاونين استانداري تشكيل مي شود، شركت كنند.

مقام ارشد استان با بيان اينكه راهکارها و پاسخ های شما بدون تعارف می تواند پایه ی برنامه های موثر کوتاه مدت و بلند مدت توسعه کرمانشاه باشد، خطاب به دانش آموزان حاضر در اين نشست تصريح كرد: آينده اين استان متعلق به شماست و اگر فرصت داشتيد و لطمه اي به درس شما نمي خورد "چون اولويت اول شما درس خواندن است" خوشحال مي شويم كه در جلسات استانداري و كارگروه هاي معاونين استانداري حضور پيدا كنيد و براي توسعه استان فعاليت داشته باشيد.

استاندار كرمانشاه از تدوين پاسخ هاي دانش آموزان جهت پيشرفت و توسعه استان در قالب كتابچه و ارائه آن به رئيس جمهور خبر داد و گفت: رئيس جمهور محترم با مطالعه پاسخ هاي شما بسيار خرسند شدند و با ارائه آن قصد داشتيم كه اين روش به عنوان الگو در سراسر كشور براي بهره گيري بيشتر از فرصت هاي دانش آموزان براي ارائه طريق جهت توسعه كشور مورد توجه قرار گيرد.

شايان ذكر است طبق گفته های استاندار قرار است این دانش آموزان با حضور در سه کارگروه مشورتی " اجتماعی - فرهنگی " ، " اقتصادی " و " عمرانی " به عنوان مشاوران نوجوان استاندار ، معاونین و فرمانداران استان کرمانشاه فعالیت کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار