شیاطین نمی خواهند اصولگرایان به وحدت برسند

کد خبر: ۶۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶ 27 July 2015
به گزارش تابناک یزد، قائم مقام جبهه پایداری با اشاره به جلسات مشترک موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری گفت: جلسات سه جانبه بسیار پر بار و پر برکتی تشکیل شده است. ما در اصول ثابت هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد. برخی شیاطین هستند که نمی خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند.

صادق محصولی بیان داشت: موتلفه اسلامی تلاش های بسیاری برای وحدت اصولگرایان انجام داده و ما نیز این سیاست را که به دنبال مجلسی اصولگرا هستیم اما یک نفر از ما نباشد را قبول داریم.وی افزود: مجموعه اصولگرایان جلسات خوبی با هم داشته اند و به پیشرفتهای خوبی رسیده ایم و امیدواریم به وحدت نهایی برسیم.

محصولی تاکید کرد: آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت الله مصباح در راس وحدت اصولگرایی قرار داشته و نقش پدری دارند و فصل الخطاب انها هستند. ما بر وحدت اصولگرایان تاکید داریم.

وی با اشاره به مواضع جبهه پایداری که برخی ها انها را افراطی می خوانند بیان داشت: در جبهه پایداری نیز امکان اشتباه وجود دارد و ما خود را بری از اشتباه نمی دانیم زیرا معصوم نیستیم اما اینکه برخی دوستان یکسری از جریان های اصولگرایی را تندرو و یا کندرو معرفی می کند برای ضربه به وحدت است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار