طرح محله سلامت در ۱۲ نقطه شهر قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم گفت: برنامه محله سلامت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۱۲ محله قم برگزار می‌شود‌.
کد خبر: ۶۷۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 28 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه محله سلامت ازجمله برنامه‌هایی است که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

وی جزئیات و اهداف این برنامه را مورد توجه قرار داد و افزود: این برنامه یک برنامه تلفیقی بوده و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شورونشاط اجتماعی و آموزش‌های اقتصاد مقاومتی در قالب برنامه‌های تفریحی، آموزشی و ورزشی از قبیل برنامه‌هایی مانند نمایشگاه و سرگرمی پیش‌بینی شده که به مدت یک هفته در محله‌ای که منتخب شده برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه این برنامه یک شبکه اجتماعی ایجاد می‌کند، ارتباط‌هایی که با مردم محله‌ها برقرار می‌شود سبب ماندگاری برنامه‌ها در ایام آتی شده و این برنامه‌ها از جنبه‌های زیرساختی و محتوایی به‌صورت ادامه‌دار برگزار می‌شود.

مقیمی با تأکید بر به تبعات مثبت این برنامه برای آیندگان، عنوان کرد: برای سال جاری 12 محله شناسایی شده که هفت مورد از برنامه‌های آن برگزار شده و پنج مورد دیگر تا پایان سال برگزار می‌شود، همچنین این برنامه‌ها با وجوداینکه در طول یک هفته برگزار می‌شود، تبعات مثبت آن می‌تواند تا ماه‌ها و سال‌های متمادی در محله‌ها باقی بماند، برای نمونه اگر برنامه‌ها در حوزه ورزشی تعریف شده باشد، نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی همچون احداث مکان‌های ورزشی است و این نشان می‌دهد که پس از اتمام برنامه‌ها فضاهای ورزشی برای استفاده اهالی محل در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار