تیم ملی به تبریز سفر نمی‌کند

با وجود امیدواری سرمربی تیم ملی ایران برای برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران در خارج از تهران، بازهم تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریفان خود می‌رود.
کد خبر: ۶۷۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 04 November 2018
کارلوس کی‌روش چندی پیش اظهار کرده بود که تیم ملی ایران متعلق به تمام کشور ایران است و آمادگی داریم که در سایر شهرهای ایران به مصاف حریفان خود برویم.

بعد از این سخنان سرمربی تیم ملی، ماکار آقاجانیان دستیار کی‌روش به تبریز سفر کرده و شرایط میزبانی این شهر را بررسی کرد و در نهایت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و هتل‌های موجود در این شهر برای میزبانی تیم ملی ایران تائید شدند.

در این راستا تبریز و مشهد برای میزبانی تیم ملی ایران در بازی مقابل با ترینیداد و توباگو اعلام آمادگی کردند که شانس تبریز بیشتر به نظر می‌رسید.

اما امروز سایت فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرد: دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو روز پنچشنبه 24 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران تا کنون  8 بازی در تبریز برگزار کرده که 4 بازی دوستانه برابر تیم‌های قطر، کنیا، کویت و آذربایجان بوده و 2 بازی در جام ال جی برابر تیم‌های مراکش و پاراگوئه انجام داده است و 2 بازی رسمی تیم ملی ایران در تبریز در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 در مصاف با تیم‌های تاجیکستان و گوام بوده است.

انتهای پیام/30/60017/س

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار