19 هزار کیلومتر طرح روشنایی در استان یزد اجرا شد

سرپرست شرکت توزیع برق استان یزد گفت: تاکنونطرح روشنایی در افزون بر ۱۹ هزار کیلومتر از خیابان، معابر و بلوار‌های این استان اجرا شده است.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 26 November 2018

 آرش نواب در نشست کمیسیون روشنایی شهرستان ابرکوه افزود: در این طرح، خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف با 250 هزار چراغ لاک ‌پشتی بکار گرفته شد.
وی اظهار داشت : در اجرای طرح روشنایی بلوار و خیابان‌های این شهرستان آماده هرگونه همکاری با شهرداران شهر ابرکوه و مهردشت و همچنین بخشداران مرکزی و بهمن هستیم .
این مسئول با قدردانی از تلاش مدیر توزیع برق ابرکوه ادامه داد: در تابستان امسال با همکاری همه احاد مردم به‌ ویژه صنعتگران و کشاورزان میزان خاموشی‌ها نسبت به دیگر نقاط کشور کمتر بود.
فرماندار ابرکوه هم در این نشست با تبریک میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) گفت: اجرای طرح روشنایی ورودی شهر ابرکوه از سمت مرکز استان به طول چهار کیلومتر از ضروریات است .
محمدکاظمی نسب همچنین طرح روشنایی مسیر گردشگری گنبد عالی را یاد آور شد: و بر ضرورت این طرح هم تأکید کرد.
مدیر توزیع برق ابرکوه هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت این اداره افزود: هم‌ اکنون این شهرستان دارای 27 هزار و 383 مشترک برق است .
ابوالفضل اکرمی بابیان اینکه در سه سال متوالی توزیع برق ابرکوه مقام سوم مدیریت عملکرد را کسب کرده است، ادامه داد: 60 درصد برق مصرفی در بخش کشاورزی و مابقی در بخش صنعت ، خانگی و تجاری است و سهم مصرف روشنایی ابرکوه 2.6درصد است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار