امسال ۳۳ طرح در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در هشت ماهه امسال ۳۳ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۵۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۶۹۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، بیژن کردستانی اظهار کرد: در هشت ماهه امسال ۱۹۰ قرارداد واگذاری زمین در ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده است به گونه‌ای که تعداد قرارداد‌های واگذاری زمین از ۱۰۰۸ مورد تا پایان سال ۹۶ هم اکنون به ۱۱۹۸ مورد رسیده است.

وی از بهره‌برداری ۳۳ طرح صنعتی در این مدت هم خبر داد و عنوان کرد: تعداد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان نیز از ۴۱۶ مورد تا پایان سال 96۹۶ هم اکنون به ۴۴۹ مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان سال۹۶ حدود ۷۲۱۴ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: این رقم نیز اکنون به حدود ۷۵۷۰ میلیارد ریال است.

به گفته این مسئول، اشتغال این واحد‌ها نیز از۸۵۰۰ مورد تا پایان سال گذشته به ۸۸۰۰ نفر رسیده است.

وی یادآوری کرد: این واحد‌های به بهره‌برداری رسیده جدای از ۳۷ واحد صنعتی راکدی است که از ابتدای امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مجدد وارد چرخه بهره‌برداری شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار