به جای حضور ۲ تیم در لیگ می‌توانستیم یک تیم تلفیقی قوی داشته باشیم

سرمربی تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه گفت: اگر به جای حضور دو نماینده از کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال، یک تیم منسجم و متشکل از بازیکنان این دو تیم را داشتیم می‌توانستیم به سوپر لیگ هم صعود کنیم.
کد خبر: ۶۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 26 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شاپور مردانی  بااشاره به حضور تیم های مانیزان و ابزارسازان درمانگر به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال، اظهارکرد: معتقدم اگر تلفیقی از این دو تیم را روانه لیگ می کردیم، موفق تر بودیم و می توانستیم به سوپرلیگ صعود کنیم، هر چند که اکنون نیز امکان صعود تیم ابزارسازان وجود دارد.

وی همچنین بابیان اینکه کرمانشاه در بحث زیرساخت های بسکتبال ضعیف است، گفت: تنها سالن اختصاصی بسکتبال در کرمانشاه، سالنی قدیمی و غیراستاندارد است که اصلا جوابگوی دو تیم و مسابقات با کیفیتی بالا نیست.

سرمربی تیم بسکتبال مانیزان تصریح کرد: حتی اگر در آینده بتوانیم یک تیم در سوپر لیگ بسکتبال داشته باشیم، باید زیرساخت های مناسبی همراه با اسپانسری قوی فراهم کنیم، وگرنه فدراسیون زیرساخت های کنونی ما را برای برگزاری مسابقات قبول نمی کند.

بازی سختی مقابل نبوغ اراک در پیش داریم

وی در ادامه به بازی پیش روی تیم مانیزان کرمانشاه با نبوغ اراک در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ بسکتبال دسته اول کشور اشاره کرد و گفت: این بازی ساعت 16 روز جمعه( هفتم دی) به میزبانی شهر اراک برگزار خواهد شد.

مردانی تیم نبوغ اراک را تیمی قدرتمند توصیف کرد و یادآور شد: این تیم از ابتدای حضور در لیگ دسته اول برای صعود به سوپرلیگ برنامه ریزی کرده، مربیان و بازیکنان خوبی دارد که تنها برای پیروزی بازی می کنند.

وی از غیبت سه بازیکنان اصلی مانیزان به علت مصدومیت در بازی روز جمعه خبر داد و گفت: نگران این موضوع نیستیم، چراکه می خواهیم فرصت را به بازیکنان جوان تیم بدهیم تا تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم مانیزان به تداوم شکست ها و قرارگرفتن این تیم در انتهای جدول گروه اشاره کرد و افزود: هرچند از نظر مالی تیم در شرایط خوبی قرار ندارد، اما درتلاشیم برای بازی های بعدی چند بازیکن جدید را جذب کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار