معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد؛

فرودگاه قم مجوز ساخت را دریافت کرد

بهشتی گفت: در این جلسه کلیات طرح جامع ناحیه‌ای شهرستان قم به تصویب رسید که بزرگترین دستاورد آن اخذ مجوز برای فرودگاه قم در مکان فعلی ساخت آن است.
کد خبر: ۶۹۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳ 30 December 2018

به گزارش تابناک قم، بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی ویژه استان قم گفت: در این جلسه کلیات طرح جامع ناحیه‌ای شهرستان قم به تصویب رسید که بزرگترین دستاورد آن اخذ مجوز برای فرودگاه قم در مکان فعلی ساخت آن است.

وی عنوان کرد: با تصویب کلیات طرح جامع ناحیه‌ای شهرستان قم، چگونگی بهره مندی از ظرفیت‌های مختلف استان در بخش‌های گردشگری خدمات صنعت و کشاورزی و جهت دهی فعالیت‌های استان در این بخش‌ها مشخص شد.

بهشتی اضافه کرد: یکی از ایراداتی که به احداث فرودگاه قم وارد می‌شد نداشتن مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی بود که با اخذ این مصوبه، و پیش بینی آن در اسناد بالا دستی استان چنین ایراداتی از این پس به احداث فرودگاه وارد نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد: بر این اساس سوق دادن صنایع به سمت صنایع کم آب بر، محور قرار دادن گردشگری مذهبی و به کار گیری شیوه‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی از جمله مصوبات کلیات طرح جامع ناحیه‌ای شهرستان قم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار