آبروی شیراز در بهتر برگزار کردن همایش پیر غلامان حسین است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه آبرو و عزت شیراز به عنوان سومین حرم اهل البیت"علیهم السلام"درهر چه باشکوه‌تر برگزار شدن سیزدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی‌ست گفت: امروز باید تمام پتانسیل‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اجلاسیه"پیرغلامان حسینی"بکارگرفته شود.
کد خبر: ۷۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 01 August 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: بهزاد مریدی دردیدار با عوامل اجرایی سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی افزود: برگزاری این اجلاسیه رویدادبزرگی است که در آستانه ماه محرم امسال دراستان فارس برپا می‌شود.

وی بر توجه به فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر و مفهوم ادبیات شهادت که درانقلاب خونین سیدالشدا(ع) بارز است اشاره کرد و گفت: برگزاری این اجلاسیه می‌تواند بستر مناسبی برای تبیین اهداف بزرگ و متعالی انقلاب حضرت امام حسین (ع) درسال 60 هجری باشد.

مریدی به قدمت هیات مذهبی درشیراز اشاره کرد و گفت: اینکه فارس مهد راه‌اندازی شورای هیات مذهبی درکشورست خود نشان‌دهنده میزان عشق و علاقه مردان و زنان این سرزمین کهن به اهل البیت"علیهم السلام" و حضرت اباعبدلله الحسین (ع) است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تاکید بر اینکه تمام انجمن‌های فرهنگی هنری استان مشتاق همکاری با این اجلاسیه و اجرای برنام‌های مرتبط با آن در زمان برگزاری هستند، تصریح کرد: اهمیت برگزاری آیین یاد شده برای شیراز و فارس چنان زیاداست که تمامی اهالی فرهنگ و ادب استان با تمام توان به استقبال این رخداد مهم فرهنگی، مذهبی خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار