معاون استاندار یزد خبر داد؛

اختصاص 430 میلیارد ریال اعتبار به طرح بازآفرینی شهری در یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که دفاتر بازآفرینی در ۱۵ محله یزد ایجاد می‌شود گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بازآفرینی شهری در یزد اختصاص یافت .
کد خبر: ۷۰۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 31 January 2019

«محسن صادقیان» در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با اشاره به اعتبارات و شرح وظایف دستگاه‌های مختلف استان در بازآفرینی شهری اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، جلسات متعددی با دستگاه‌های مربوطه برگزار و مسائل مربوطه مورد بررسی قرار گرفت .

وی افزود: در راستای جلوگیری از اجرای فعالیت‌های تکراری در استان، دستگاه‌ها باید وظایف خود در ارتباط با این ستادها و کانون‌های بازآفرینی را ارائه کنند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که 80 درصد شرح وظایف دستگاه‌ها در ارتباط با بازآفرینی شهری شبیه به هم و یکسان است، گفت: تنها 20 درصد از آن مربوط به فعالیت‌های تخصصی دستگاه مربوطه است .

صادقیان در ادامه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی دفاتر بازآفرینی شهری در سطح استان، تصریح کرد: با راه‌اندازی هر یک از این دفاتر در محلات، مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محلات به صورت پلاک به پلاک مورد بررسی شش ماهه تا یک ساله قرار می‌گیرد و برنامه‌ریزی‌های بعدی بر اساس همین شناسایی انجام می‌شود .

این مسئول هدف بازآفرینی را توانمندسازی و پیشرفت در محله‌های مختلف دانست و افزود:‌ نگاه طرح بازآفرینی به محلات در قالب توانمندسازی با نگاه اقتصادی و به صورت محله به محله است و خدمات زیربنایی و روبنایی مورد نیاز در این محلات به وسیله این طرح و در قالب پروژه‌های تعریف شده تامین می‌شود .

وی در پایان با بیان این که دفاتر بازآفرینی شهری در راستای بررسی‌های لازم در 15 محله شهر یزد و یک یا دو محله در شهرستان‌های استان ایجاد می‌شوند گفت: امسال در حدود 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی شهری به استان یزد اختصاص پیدا کرده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار