محمدباقر نوبخت در گفت و گو با تابناک گیلان؛

پروژه بین المللی راه آهن رشت - قزوین طی چند روز آینده با حضور رییس جمهور افتتاح میشود / همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده خود، نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت

دکتر محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزم راسخ این ملت در دفاع از استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی است و همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حصور گسترده خود نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و اقتدار نطام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان عالم خواهند کشاند.
کد خبر: ۷۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 08 February 2019

تابناک / دکتر محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزم راسخ این ملت در دفاع از استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی است و همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حصور گسترده خود نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و اقتدار نطام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان عالم خواهند کشاند.

پروزه بین الملی راه اهن رشت - قزوین طی چند روز اینده با حضور رییس جمهوری افتتاح میشود / همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حصور گسترده خود، نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت

رییس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: پروزه بین الملی راه اهن رشت - قزوین طی چند روز اینده با حضور رییس جمهوری افتتاح میشود.

نوبخت ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ازاد راه رشت قزوین اختصاص یافته است و طی سه سال اخیر بیش از دوهزار میلیارد تومان جهت امور زیربنایی و استاتی سرمایه گذاری شده است. 

معاون رییس جمهور دستور ساخت سد لاستیکی اطاقور را صادر و ابلاع کرد


همچنین معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هنگام بهره برداری از سد پهلوان بست کومله اظهار کرد: سد لاستیکی اطاقور چهارمین سد لاستیکی شهرستان لنگرود است. 

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا ساخت سد لاستیکی اطاقور از امروز کار عملیاتی ان اعاز شود و اقای استاندار در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قطار پیشکش شما. ده کیلومتر رودبار منجیل را تمام کن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار