تداوم بارش باران و برف در اردبیل

موج دوم بارش باران و برف از فردا وارد استان اردبیل می‌شود. 
کد خبر: ۷۱۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 27 February 2019
 
علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اردبیل اظهار کرد: از بعد از ظهر فردا تداوم وزش باد، موج دوم بارش باران و برف در سطح استان به ویژه در مناطق شمالی و جنوبی استان آغاز می‌شود و تا ظهر جمعه ادامه می‌یابد. 
 
 مدیرکل هواشناسی استان اضافه کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده طی دیشب تا صبح امروز در بیشتر مناطق استان بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف را شاهد بودیم که بیشترین میزان باران از ایستگاه بارانسنجی کجل خلخال با 11 میلیمتر و بیشترین بارش برف از ایستگاه باران‌سنجی آلوارس سرعین با 10 سانتیمتر به ثبت رسیده است. 
  
وی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز آسمان استان ابری و در مناطق مرکزی با وزش باد گاهی با سرعت تند تا شدید بوده و در ادامه فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در مناطقی از استان بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اما از بعد از ظهر فردا ضمن تداوم وزش باد، موج دوم بارش باران و برف در سطح استان به ویژه در مناطق شمالی و جنوبی استان آغاز می‌شود و تا ظهر جمعه ادامه می‌یابد و با توجه به کاهش نسبی دما از پنجشنبه شب در مناطقی از استان بارش به صورت برف پیش بینی می‌شود. 
  
دولتی‌مهر گفت: از عصر روز جمعه با توجه به خروج سامانه از منطقه به تدریج از میزان ابرها کاسته شده و آسمان مناطق مرکزی و جنوبی استان تا روز یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری اما در مناطق شمالی استان، آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود. 
  
وی تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه در مناطق مرکزی و به ویژه مناطق جنوبی استان در طول شب‌ها دمای هوا چند درجه‌ای زیر صفر خواهد رفت و در مناطق مرکزی یک تا دو درجه زیر صفر و در مناطق جنوبی استان 3 تا 6 درجه زیر صفر خواهد بود. 
  
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به وضعیت جوی فعلی استان ادامه داد: در حال حاضر در مناطق شمالی آسمال ابری و مه آلود با بارش باران خفیف به ویژه در شهرستان های پارس آباد و گرمی، در مناطق مرکزی ابری با وزش باد تند تا شدید به ویژه در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و سرعین و در مناطق جنوبی ابری با بارش خفیف برف به ویژه در شهرستان خلخال مشاهده می‌شود.


انتهای پیام

 

اخبار اردبیل

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار