ضرورت تجدیدنظر صدور مجوز کنسرت موسیقی در آستارا

کد خبر: ۷۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 08 August 2015
امام جمعه آستارا با انتقاد از برگزاری کنسرت موسیقی در این شهرستان گفت: مسئولان در صدور مجوز کنسرت موسیقی تجدید نظر کنند تا فضای معنوی این شهرستان آسیب نبیند.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران دلسوزان جامعه هستند و انتظار می‌رود این دلسوزی از مسیر حق و حقیقت خارج نشود که البته خبرنگاران آستارا همواره به دنبال حقایق هستند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید همواره مصالح کشور و نظام اسلامی را مد نظر قرار داشته باشند، افزود: عناد و لجاجت در خبرنگاران نباید جایی داشته باشد و آنها با رعایت تقوی می‌توانند در مسیر حقیقت و معنویت گام بردارند.

وی با قدردانی از خدمات خبرنگاران آستارا در حوزه‌های مختلف خبری تصریح کرد: از تمام خبرنگارانی که در پوشش خبری نهاد مقدس نماز جمعه آستارا تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی بر لزوم توسعه و رشد علمی کشور به همراه معنویت تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری چندین کنسرت موسیقی در چند ماه اخیر در آستارا، این امر را موجب دور کردن فضای شهرستان از معنویت دانست.

حافظ‌نیا تصریح کرد: برگزاری این کنسرت‌ها به بهانه شادی در دانشگاه‌ها و ورزشگاه در شأن نظام اسلامی به‌ویژه شهرستان ولایتمدار و دیندار آستارا نیست.

وی با انتقاد از مسئولان مربوطه درباره صدور مجوز برای اجرای کنسرت در آستارا، هشدار داد: اگر این گونه اقدام‌ها بار دیگر استمرار داشته باشد قطعاً امت حزب‌الهی و متدین و بسیجیان در برابر آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه آستارا با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر لزوم برگزاری عزاداری‌های پرشور و مختلف در سطح شهرستان توسط هیئت امنای مساجد و کانون‌های مذهبی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار