جادری: پیگیر مطالبات خبرنگاران استان هستیم

استاندار هرمزگان گفت: اصحاب رسانه نقش اساسی در جهت ایجاد فضای تعامل، همکاری و همدلی در استان داشته اند.
کد خبر: ۷۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 09 August 2015
به گزارش تابناک، جاسم جادری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش اساسی در جهت ایجاد فضای تعامل، همکاری و همدلی در استان داشته اند و تاکنون هیچگاه از جانب خبرنگاران احساس دغدغه نکرده ام.
 
وی با بیان اینکه برای برطرف شدن مسائل خبرنگاران استان باید به دنبال جذب بخش خصوصی باشیم، گفت: با تشویق، تقویت و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در هرمزگان بسیاری از مسائل حل می شود؛ باید به فکر تقویت فضا موجود باشیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی دراین استان سرمایه گذاری کنند، زیرا دراین صورت شاهد رونق اقتصادی هستیم.
 
جادری افزود: اگر بخش اقتصادی یک استان رونق بگیرد همه از این رونق بهره می برند و البته امنیت شغلی خبرنگاران نیز در این موضوع نهفته است و به هر حال ما پیگیر مطالبات خبرنگاران استان هستیم.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی درست و به موقع گفت: اطلاع رسانی به موقع و دقیق از سوی رسانه ها نقش بسزایی درزمینه ایجاد فضای آرام و تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری استان دارد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تنها خبرنگارانی که دغدغه نظام، خون شهیدان و سربلندی کشور را داشته باشند می توانند بهترین نقش را در راستای آرامش بخشیدن به ملت و دولت ایفا کنند، اظهار کرد: فعالیت در حوزه خبر از حساسیت بالایی برخورددار است و باید مراقب باشیم زیرا یک تیتر اشتباه ممکن است با ایجاد دغدغه، امنیت یک جامعه را به هم بریزد.
 
جادری با اشاره به اینکه هرمزگان یک استان فراملی و فرا استانی است، گفت: درخواستی که دارم این است که به مسائل بومی و غیربومی کمتر دامن بزنید.
 
وی در خصوص بدهکاری های دستگاه های دولتی به رسانه ها استان گفت: اگر نسبت به مطالبات رسانه ها اقدام نشود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را موظف می کنم تا از اعتبار اداره های بدهکار کم و به حساب رسانه ها واریزکنند همچنین برای حل مسائل دیگر رسانه ها کارگروهی با ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری و عضویت مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اجتماعی و همچنین تعاون و رفاه اجتماعی و خانه مطبوعات تشکیل می شود تا راهکارهای لازم و مناسب را در این خصوص پیدا کنند.
 
جادری در پایان گفت: فرهنگسرای رسانه در هفته دولت امسال در راستای حمایت از رسانه های استان افتتاح می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار