معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تبلیغ در مناطق محروم مورد عنایت رهبری است

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبلیغ در مناطق محروم را مورد عنایت مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: توفیق الهی شامل حال مبلغانی شده است که در چنین مناطقی مشغول به امر تبلیغ هستند.
کد خبر: ۷۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 12 August 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در جمع مبلغان طرح مهاجران مناطق مشترک با اشاره به رویکرد تعاملی فعالیت‌های تبلیغی دفتر تبلیغات گفت: تلاش ما انجام فعالیت فرهنگی به نحو احسن است و مهم نیست عنوان این فعالیت به نام کدام ارگان تمام شود.

وی با خاطرنشان کردن اهمیت تبلیغ در مناطق مشترک افزود: مبلغان در این مناطق باید با تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام و نشر فرهنگ قرآن و عترت تلاش دشمنان اسلام را بی‌ثمر کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دو خطر مهم را با توجه به آیه آخر سوره آل‌عمران یادآور شد و گفت: اول اینکه فکر کنیم به آنچه می‌خواهیم نرسیدیم و دلسرد شویم و دوم اینکه تصور کنیم به همه چیز رسیده‌ایم و بسیار خوشحال شویم.

وی تبلیغ در مناطق محروم و مشترک را از جمله فعالیت‌های تبلیغی مورد توجه و عنایت مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه داد: توفیق الهی شامل حال مبلغانی شده است که در چنین مناطقی مشغول به امر تبلیغ هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار