رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان:

کمبود متخصص زنان و زایمان در اردستان مرتفع می‌شود

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که کمبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان بر طرف می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 05 August 2019

انسیه علی بگلی ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: زمانی که بیمارستان در یک شهری وجود دارد قطعاً در آن اورژانس وجود دارد و پرسنل اورژانس با دوره‌هایی که گذراندند می‌توانند مشکلات متقاضیان را برطرف کنند. ممکن است بیمار سکته‌ای باشد یا تصادفی و یا مشکل زایمان داشته باشد.

وی در خصوص گلایه شهروندان در خصوص کمبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: موضوع کمبود متخصص زنان و زایمان در کل استان اصفهان مطرح است. به تازگی طرحی داده شده که به تمام تکنسین‌های اورژانس، آموزش زنان و زایمان را می‌دهند تا در مواقع اورژانسی آمادگی داشته باشند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه در کنار آموزش‌های لازم که تکنسین‌های اورژانس در خصوص زنان و زایمان می‌بینند پزشکان معین هم در مرکز استان جوابگوی بیمارستان اردستان در طول 24 ساعت است، گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که برای زایمان بیمارشان مشکلی پیش نیاید.

علی بگلی با اشاره به اینکه متخصص زنان و زایمان بیمارستان شهید بهشتی اردستان به تازگی طرح حضور در شهرستانشان به پایان رسیده است، گفت: با هماهنگی که با یک متخصص زنان و زایمان انجام شده هفته‌ای دو بار در بیمارستان حضور خواهند داشت. این اطمینان را به مردم می‌دهیم که نگران کمبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان نباشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش کادر بیمارستان شهید بهشتی این است که بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند، گفت: تأکید می‌کنم کمبود پزشک متخصص زنان در کل استان است، ولی درخواست متخصص را به دانشگاه علوم پزشکی دادیم و طبق قولی که دادند قرا است در اولین فرصتی که موضوع کمبود برطرف شد اولویت با بیمارستان اردستان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار