کشف 200 گونی 50 کیلویی مواد ساخت ترقه در گاوداری

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از انفجار محل دپوی غیرقانونی ساخت ترقه‌های غیرمجاز و کشته و زخمی شدن چهار نفر در این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 15 August 2015

به گزارش تابناک تبریز فرهنگ نوروزی امروز در گفت‌وگویی در تبریز اظهار داشت: روز گذشته یک مورد حادثه انفجار در یکی از مناطق تبریز به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهرستان اعلام شد و ماموران کلانتری 18 تبریز در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد چند نفر با اجاره یک گاوداری متروکه و تبدیل آن به محل دپوی غیرقانونی مواد محترقه، اقدام به ساخت مواد محترقه غیرمجاز و تقلبی با مارک خارجی می‌کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز افزود: در اثر انفجار مواد اولیه ساخت مواد محترقه متاسفانه سه نفر در محل به علت شدت سوختگی فوت کردند و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد که با حضور تیم‌های امدادی مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی محل، 200 گونی 50 کیلویی مواد اولیه ساخت ترقه کشف شد که جهت پیشگیری از وقوع حوادث و ایجاد آسیب‌های احتمالی با اخذ دستور قضایی و با حضور یگان‌های امدادی از جمله آتش‌نشانی با رعایت نکات ایمنی ضمن انتقال به خارج از شهر نسبت به معدوم کردن آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با اشاره به تشکیل پرونده و تحت رسیدگی بودن آن از شهروندان خواست برای بالا بردن امنیت عمومی شهر هرگونه موارد مشکوک را بدون فوت وقت با شماره تلفن 110 در میان بگذارند.

در این حادثه به 6 واحد از خانه‌های همجوار نیز آسیب رسید که میزان خسارت‌های وارده توسط کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام/60002/ع20/چ3000

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار