ایجاد منطقه آزاد مازندران توسط هیئت دولت تصویب شد

منطقه آزاد مازندران به سرانجام رسید

پس از آن که چندی پیش احمد حسین زادگان استاندار مازندران بحث منطقه آزاد در مازندران را مطرح کرد ، با پیگیری نماینده های مازندران این بحث روند رو به رشدی به خود گرفت و به تازگی ایجاد منطقه آزاد مازندران توسط هیئت دولت تصویب شد و این امیدواری برای مردم استان ایجاد شد که سه منطقه مناسب استان درهای منطقه آزاد را برای شهرشان باز ببینند .
کد خبر: ۷۷۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 04 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، پس از آن که چندی پیش احمد حسین زادگان استاندار مازندران بحث منطقه آزاد در مازندران را مطرح کرد ، با پیگیری نماینده های مازندران این بحث روند رو به رشدی به خود گرفت و به تازگی ایجاد منطقه آزاد مازندران توسط هیئت دولت تصویب شد و این امیدواری برای مردم استان ایجاد شد که سه منطقه مناسب استان درهای منطقه آزاد را برای شهرشان گشاده می بینند .

بر اساس این گزارش، پس از پیگیری ها و طی روند اداری، حسین زادگان استاندار مازندران از تصویب ایجاد منطقه آزاد مازندران در سه لکه منفصل در هیئت دولت خبر داد.

منطقه آزاد مازندران به سرانجام رسید
 

بالاخره پیگیریها و پافشاری برخی نمایندگان مازندران منجر به دستور رئیس_مجلس به دکتر بانک رئیس دبیرخانه مناطق آزاد کشور برای سه نقطه ای شدن منطقه آزاد_تجاری_مازندران(نوشهر-امیرآباد-فریدونکنار)شد.

 با رایزنی های صورت گرفته توسط نمایندگان و تلاش استاندار مازندران طرح ایجاد منطقه آزاد در سه‌نقطه از مازندران ( نوشهر، بابلسروفریدونکنار و امیرآباد) که پیش از این در شورایعالی مناطق آزاد مصوب شده بود در هیات دولت نیز به تصویب رسید.

یکی از نماینده های مردم اظهار داشت :این طرح به همراه هشت نقطه دیگر در کشور برای تصویب نهایی به مجلس خواهد آمد و اگر مورد موافقت همکارانم قرار بگیرد کار تمام است و مردم مازندران از این امکان پس از سالها بهره مند خواهند شد.

 به هر روی ملاک استقرار وتوسعه و پویایی منطقه ازاد باید براساس کارکارشناسی واسناد مستدل و توجه به اینده محیط زیست منطقه وتراکم جمعیت وپتانسیل های جذب توریست وکارگر متخصص و راه وترابری وامنیت جاده ای وامنیت سود وبرگشت سرمایه درصورت مشارکت های سرمایه گذاری و ازهمه مواردمهمتر توجه مسئولین استانی به حکم بی طرفی وپیش داوری میباشد.....

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
یک بار عادلانه تصمیم گرفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
حالا برای خرید خودرو چکار باید بکنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
من متوجه نشدم ؛ آیا سراسر مازندران منطقه آزاد خواهد شد ؟
متشکرم.
تابناک مازندران: با سلام آره این طرح شامل کل مازندران است
سیاوش
|
United States
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
سرکاری نیس؟
سیاوش
|
United States
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
آیا واقعا این طرح به مجلس ارائه می شود یا دروغی برای انتقال اب به سمنان بود؟!
پایان مجلس این دوره نزدیک است
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار