انتقاد از سیما به دلیل پوشش نا مناسب سفر روحانی

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما به دلیل عدم پوشش مناسب سفر رییس جمهوری به شهرستان های جنوب غرب استان تهران انتقاد کرد و گفت: این عمل صدا وسیما به منزله بی مهری در حق مردم مناطق و شهرستان های جنوب غرب استان تهران است.
کد خبر: ۷۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 16 August 2015
ابراهیم نکو در پایان جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از سفر رییس جمهوری به شهرستان های جنوب غرب استان تهران افزود: باید از اختصاص 877 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهوری به شهرستان های جنوب غرب تهران به منظور رفع محرومیت های این مناطق قدردانی کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با اختصاص این اعتبارات و شروع پروژه های مذکور قسمتی از انتظارات فراوان و به حق مردم این شهرستان ها برآورده شود.
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در اینجا از عملکرد صدا وسیما در عدم پوشش مناسب مراسم حضور پرشور و تاریخی مردم در استقبال از رییس جمهوری گله کنم، از این رو این عمل صدا و سیما به منزله بی مهری در حق مردم مناطق و شهرستان های جنوب غرب استان تهران است.
نکو اضافه کرد: از ریاست این سازمان می خواهم که نسبت به راه اندازی شبکه تلویزیونی مستقل برای شهرستان های استان تهران که جمعیتی بالغ بر چهار میلیون نفر دارند، اقدام کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار