بازدید جمعی از اصحاب رسانه از چهار واحد تولیدی صنعتی شهر صنعتی رشت

کد خبر: ۷۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 17 August 2015

رشت - ایرنا - در آستانه فرا رسیدن هفته دولت، جمعی از اصحاب رسانه گیلان از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از چهار واحد تولیدی صنعتی مستقر در شهر صنعتی رشت بازدید کردند.



به گزارش خبرنگار ایرنا ، بازدید از یک واحد تولیدی فرآورده های لبنی یکی از این بازدیدها بود.
مدیرعامل این شرکت عصر یکشنبه در حاشیه این بازدید رسانه ای گفت : این کارخانه با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای دو هزارمتر مربع بنا شده است.
ابراهیم آسایش افزود: ظرفیت سالیانه این واحد تولیدی 30 هزارتن است که برای 150 نفر اشتغالزایی کرده است.
درحال حاضر، در این کارخانه 25 نوع محصول مختلف تولید می شود.
کارخانه فرآورده های پروتئینی یکی دیگر از بازدیدهای اصحاب رسانه گیلان بود .
مدیرعامل این شرکت فرآورده های پروتئینی نیز در حاشیه بازدید از این کارخانه گفت: این واحد تولیدی صنعتی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و 600 مترمربع احداث شده است.
فرزین محبوبی میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی را 30 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد:در این واحد تولیدی برای 50 نفر اشتغالزایی شده است.
وی ظرفیت تولید سالیانه این واحد صنعتی را نیز هفت هزار تن فرآورده های پروتئینی ذکر و بیان کرد: در حال حاضر 33 قلم محصول مختلف در این کارخانه تولید می شود.
کارخانه تولید میلگرد در سایزهای مختلف از دیگر پروژه های بازدید شده امروز توسط خبرنگاران بود.
مدیر کارخانه این واحد تولید میلگرد گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 21 هزارمترمربع و زیربنای 10 هزار مترمربع احداث شده است.
ابراهیم فتح گر ظرفیت تولیدی سالیانه این واحد صنعتی را 320 هزار تن عنوان و اضافه کرد: با راه اندازی این کارخانه، برای 120 نفر اشتغالزایی شده است.
خبرنگاران بازدید رسانه ای امروز خود از واحدهای صنعتی را با بازدید از یک واحد صنعتی آرد گندم به پایان رساندند.
مدیرعامل این شرکت تولید آرد گندم نیز در جمع خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 17 هزارمترمربع و زیربنای شش هزار مترمربع بنا شده است.
مازیار اسدالله زاده افزود: برای این واحد صنعتی که با ظرفیت تولیدی سالیانه 60 هزار تن فعال است، 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
به گفته مدیر این کارخانه؛ این واحد صنعتی برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
30 مرکز صنعتی شامل یک شهر صنعتی ، 15 شهرک صنعتی، 14 ناحیه صنعتی و یک مجتمع کارگاهی با مساحت کلی حدود سه هزار و 500 هکتار معادل حدود 25 صدم درصد مساحت کل استان گیلان، توسط بخش صنعت اشغال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار