یادداشت؛غلامرضا منصوری

خدا قوت پهلوان!

خبرها درست بود . خبر سرقت از منزل نماینده مردم شهر خوی که حکایت از دزدیده شدن 250 هزار یورو ارز خارجی و هم چنین 400 میلیون تومان پول رایج مملکت دارد.
کد خبر: ۷۸۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 29 September 2019

خبرها درست بود . خبر سرقت از منزل نماینده مردم شهر خوی که حکایت از دزدیده شدن 250 هزار یورو ارز خارجی و هم چنین 400 میلیون تومان پول رایج مملکت دارد. البته شاید ابتدا به ذهن متبادر شود که لابد وی فرد ثروتمندی بوده است و این پول ها هم مال خودش بوده است . اصلا ما مردم نه بخیل هستیم و نه مخالفتی داریم که چرا نمایندگان ما ثروتمند هستند. تا این جای داستان همه چیز عالی است. اما این همه داستان نیست ، این داستان روی دیگری هم دارد. بگذارید ابتدا چند شاهکار از سخنرانی ها این اصولگرای بزرگوار در مجلس را با هم بخوانیم تا بعد باهم به عمق ماجرا غصه بخوریم.


وی می گوید : امروز درد مردم اشرافی گری است .دولت باید با اشرافیگری مبارزه کند . مردم از تبعیض ناراحتند . دولتمردان باید در طراز معیشت مردم زندگی کنند. این از این . شاهکار دومش را گوش کنید:امروز در تهران ارزهای قاچاق توسط پیک موتوری در اطراف بانک مرکزی جابجا میشود . کجاست نهادهای نظارتی ....؟


حالا نمی دانم بعد از شنیدن خبر سرقت این همه ارز از منزل این بزرگوار باید به کدامین درد ملت فکر کنم؟ به طراز معیشت آنچنانی مسئولین یا فریادهای ریاکارانه آنها در کنترل بازار ارز.
شاید هم ما خطا میکنیم و تنها باید به این نماینده موفق گفت: خدا قوت پهلوان!



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار