فرماندار کرمانشاه:

مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات موجود را صادقانه با مردم درمیان بگذارند

فرماندار کرمانشاه از مدیران و روسای دستگاه های مختلف این شهرستان خواست تا مشکلات موجود را صادقانه با مردم در میان گذاشته و پاسخگوی رسانه ها به منظور تشریح عملکرد اقدامات خود نیز باشند.
کد خبر: ۷۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 18 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فضل الله رنجبر روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اعلام کرد: هفته دولت یادآور خدمات و ایثارگری شهیدان رجایی و باهنر است که در آن زمان که مملو از تلاطم و فراز و نشیب های فراوان بود، دولتی پاکدست و امانت دار را هدایت می کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات و برنامه های ما باید در جهت خواست مردم باشد، تاکید کرد: این مردم هستند که به ما جایگاه و مسوولیت داده اند و ما نیز باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری خدمتگزار مردم باشیم تا ضریب اعتماد مردم به دولتمردان بیشتر شود.

رنجبر افزود: به تعبیر شهید بهشتی کار در نظام اسلامی باید با آهنگی عبادی به پیش رود که خوشبختانه این مهم در دولتمردان دولت تدبیر و امید در سرلوحه کار قرار گرفته است، از این روست که تمام سیاست این دولت در ساختار نظام اداری مبتنی بر صداقت و سلامت و اخلاق مداری است که می تواند اعتماد مردم به مسئولان را بیشتر کند.

فرماندار کرمانشاه همچنین از مدیران و روسای دستگاه های مختلف شهرستان کرمانشاه خواست تا مشکلات را صادقانه با مردم مطرح کرده و در این راستا و با توجه به فرا رسیدن هفته دولت با مطبوعات و رسانه ها مصاحبه کرده و گزارش عملکرد ارائه دهند.

وی از رسانه ها و مطبوعات نیز خواست تا در طول هفته دولت برای انعکاس اخبار و عملکرد و خدمات دولتمردان دولت تدبیر و امید برنامه ریزی کنند.

رنجبر یادآور شد: در طول هفته دولت طرحها و پروژه های مختلفی افتتاح و تکمیل خواهد شد که متعاقبا و در جلساتی که با رسانه ها برگزار خواهد شد، آمار دقیق آن اعلام می شود.

فرماندار کرمانشاه همچنین از مدیران دستگاه های دولتی شهرستان خواست از هم اکنون با نصب بنرها و دفترک های مختلف به استقبال هفته دولت رفته و عملکرد خود را ارائه کنند.

وی از بخشداریهای تابعه شهرستان کرمانشاه نیز خواست مشابه جلسات ستاد شهرستان نیز در بخشداریها تشکیل شده و برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته دولت در دستور کار قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار