گل؛هدیه پلیس به بدحجابان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مستقر در ایستگاه های عفاف و حجاب با تقدیم گل و سی دی جنگ نرم به افراد بدحجاب نسبت به ارشاد آنان اقدام کردند.
کد خبر: ۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ 25 February 2015

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مستقر در ایستگاه های عفاف و حجاب با تقدیم گل و سی دی جنگ نرم به افراد بدحجاب نسبت به ارشاد آنان اقدام کردند.

به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی همدان اظهار کرد: هفت ایستگاه عفاف و حجاب در مکان های تفریحی و توریستی همدان دایر شده است.
وی اضافه کرد: افراد فاقد حجاب مناسب، توسط ماموران به مقر هدایت شده و در این مکان با اهدای گل و سی دی جنگ نرم و با اخلاقی شایسته نسبت به رعایت حجاب ارشاد شدند.
وی گفت: طرح علمی و پژوهشی عفاف و حجاب در حال اتمام است و برای بررسی علمی این موضوع از توان اندیشمندان و صاحبنظران دانشگاهی و حوزه علمیه استفاده شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: وضعیت حجاب در استان همدان بسیار خوب و مناسب بوده و هیچگونه مشکلی در این زمینه احساس نمی شود.
وی با ذکر اینکه خبرنگاران نقش موثری در آگاه سازی مردم و جلوگیری از انحرافات اجتماعی دارند بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب به مسایل فرهنگی توجه به این مقوله رویکرد و اولویت اصلی ناجا شده است بگونه ای که اقدامات فرهنگی مناسبی در حوزه پیشگیری از جرم، کاهش گرایش به مواد مخدر، ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و دیگر مولفه ها صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: نقش رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی در اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته در مجموعه انتظامی بسیار اثر گذار و پراهمیت بوده است.
وی گفت: در حوزه ایجاد و ارتقای احساس امنیت عمومی، خبرنگاران به عنوان رزمندگان جنگ نرم نقش بسزایی دارند و می توانند با انتشار و تشریح اقدامات پلیس اعتماد مردم به این نهاد را افزایش دهند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد : افزایش مشارکت اجتماعی مردم از مولفه های مهم و موثر در ارتقای امنیت است که رسانه ها باید برای این امر مهم تلاش کنند.
سردار مهدیان نسب افزود: مجموعه انتظامی همدان به منظور افزایش مشارکت های اجتماعی علاوه بر تعامل دو سویه با مردم اقدام به جذب نیرو در قالب پلیس افتخاری کرده است.
وی همچنین نقش رسانه ها را در بخش ارتقای فرهنگ عبور و مرور ، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به تبع آن کاهش سواح احتمالی موثر دانست.
فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: یکی از وظایف و رسالت های اصلی مطبوعات و نشریات در حوزه امنیت ، حفظ هنجارها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است .
سردار مهدیان نسب اضافه کرد: رسانه ظرفیت مناسبی برای انعکاس اقدامات صورت گرفته توسط عوامل انتظامی استان است که باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره گرفت.
دومین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی با معرفی خبرنگاران برتر در سه بخش گزارش، خبر و مصاحبه در همدان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان در این جشنواره رتبه نخست بخش گزارش و رتبه سوم بخش خبر را به خود اختصاص داد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار