نجات کودک 50 روزه و مادرش را از مرگ

آتش نشانان فداکار در حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در تهران یک کودک 50 روزه را به همراه مادرش از مرگ حتمی نجات دادند.
کد خبر: ۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 25 February 2015

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت و گو با  ایرنا افزود: ساعت 5.52 حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار مرزداران بعد از خیابان ناهید به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه 10 آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل حادثه در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه 16 واحدی بود که تمام آن را گاز منواکسید کربن فرا گرفته و آتش نشانان تلاش های خود را برای نجات افراد حاضر در این مجتمع مسکونی با توجه به ناایمن بودن محل به کار گرفتند و آنها را بیرون هدایت کردند.

ملکی افزود: در طبقه چهار این ساختمان در یکی از واحدها دو خانم دچار مسمومیت شده بودند و در طبقه سه این ساختمان نیز یک مادر 31 ساله به همراه کودک 50 روزه که دچار مسمومیت شده بودند با اقدام های شجاعانه از خطر مرگ نجات یافتند.

وی گفت: آتش نشانان این افراد را به عوامل اورژانس تحویل دادند و در ساعت 6.28 امروز عملیات امداد و نجات آنان به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وقوع این حادثه را نشت گاز از قسمت موتورخانه بدلیل نقص دودکش اعلام کردو افزود: این مشکل موجب تولید و انتشار گاز منواکسید کربن در این ساختمان شده بود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار