مسئولان خود را جای متقاضیان قرار دهند؛

بی مهری به متقاضیان مسکن مهر مازندران تمامی ندارد

چرا برخی از پروژه های مسکن مهر علی رغم گذشت چندین سال که از زمان شروع به کار آنها گذشته هنوز تکمیل نشده و به دست متقاضیان نرسیده است ؟ متقاضیان مسکن مهر در برخی شهرهای مازندران تا چه زمانی باید همچنان بلاتکلیف بوده و مشکل بی خانمانی را با سکوت...
کد خبر: ۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ 25 February 2015
تابناک مازندران:نگاهی به وضعیت مسکن مهر در استان مازندران حکایت از آن دارد برخی از این پروژه ها با مشکلات اساسی از قبیل نبود زیر ساخت های لازم همچون جاده ، مراکز خرید ، مدرسه ، آب و برق و گاز، فضای سبز، سیستم جمع آوری مناسب فاضلاب دست و پنجه نرم می کنند.
از طرفی تعهد پیمانکاران این پروژه ها به خریداران و عدم تحویل به موقع و سردرگمی متقاضیان باعث شده تا خاطره خوبی از این طرح در ذهن متقاضیان مسکن مهر در مازندران نباشد.
در این بین بسیاری از این واحدها با مشکلات جدی زیر ساختی مواجه هستند که موجب انتقادات فراوان ساکنان این مجتمع ها شده است.
مسکن های مهر در مازندران که اغلب در حاشیه شهر ها و یا در روستاها ساخته شده اند اغلب با مشکلات جاده ای روبرو بوده و حتی مسیرهای تردد و جاده های ارتباطی جوابگوی ساکنین این مجتمع ها نمی باشد.
نبود سرویس حمل و نقل لازم برای این مجتمع ها و نبود مراکز فروشگاههای خرید مناسب و نبود فضای سبز مناسب و مراکز آموزشی از دیگر مشکلات مشترک پروژه های مسکن مهر در مازندران می باشد .البته نواقص داخل ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی نامناسب نیز باعث شده که ساکنان این گونه مساکن خود مجبور به هزینه برای جبران این کاستی پیمانکاران شوند: نکته جالب در این میان اذعان مسئولین اداره کل راه و شهرسازی مازندران به وجود این مشکلات می باشد که آنرا ناشی از طولانی شدن مدت ماجرا و افزایش هزینه ها را عامل کوتاهی پیمانکاران در اجرای صحیح وظیفه خود می دانند.
در این میان آنچه که باید مسئولین پاسخگویی آن باشند این است چرا برخی از پروژه های مسکن مهر علی رغم گذشت چندین سال که از زمان شروع به کار آنها گذشته هنوز تکمیل نشده و به دست متقاضیان نرسیده است ؟ متقاضیان مسکن مهر در برخی شهرهای مازندران تا چه زمانی باید همچنان بلاتکلیف بوده و مشکل بی خانمانی را با سکوت مسئولین مرتبط تحمل کنند؟
آیا دلایل مسئولین اداره کل راه و شهرسازی و یا پیمانکاران می تواند توجیهه مناسبی در عدم اجرای تعهدات و مشکلات روز افزون متقاضیانی که با هزاران سختی پول های اولیه را به امید خانه دار شدن پرداخته اند ، باشد؟
خوب است مسئولین ذیربط برای حداقل لحظه ای هم که شده خود را به جای متقاضیان مسکن مهر در مازندران قرار داده تا به عمق این مشکلات بیشتر پی برده و حداقل زحمتی به خود جهت این گرفتاری ها بدهند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار