فعالیت ۱۱۰۰ بیمه شده درهیئت ووشو

رئیس هیئت ووشو استان همدان از فعالیت ۱۱۰۰ بیمه شده سازمان یافته در هیئت ووشو این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 24 August 2015
رئیس هیئت ووشو استان همدان از فعالیت ۱۱۰۰ بیمه شده سازمان یافته در هیئت ووشو این استان خبرداد.

به گزارش مهر؛مسلم قاسمی با بیان اینکه ووشو همدان در کشور در جایگاه مناسبی قرار دارد، اظهار داشت: اگر از استعدادیابی و توجه به سنین پایه برای این رشته غافل شویم دچار مشکل خواهیم شد و جایگاه خوب این رشته را از دست خواهیم داد.

وی افزود: ووشو همدان همواره از هیئت های برتر کشور بوده و ووشوکاران همدانی در عرصه های ملی و بین المللی حرف برای گفتن داشته اند.

قاسمی با بیان اینکه ووشو همدان در لیگ های کشوری فعالیت خوبی دارد، گفت: تیم آقایان شهرداری ملایر و تیم بانوان هیئت ووشو همدان از تیم های ووشو استان هستند که سال گذشته در لیگ برتر ووشو شرکت داشتند.

رئیس هیئت ووشو استان همدان عنوان کرد: استان همدان در داوری و مربیگری رشته ووشو نیز از مربیان و داوران باتجربه ای برخوردار بوده و از این نظر خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت ووشوکاران استان همدان بیان کرد: بیش از ۱۱۰۰ بیمه شده رسمی و سازمان یافته در هیئت ووشو استان فعالند و نزدیک به ۶۰۰ نفر نیز با بیمه روستایی در این رشته فعالیت می کنند.

قاسمی یادآور شد: ووشو همدان در جایگاه مناسبی در کشور قرار دارد و سال گذشته مسابقه قهرمانی کشور سبکی در استان برگزار شد که نشان از قابلیت این ورزش در استان همدان دارد.

رئیس هیئت ووشو استان همدان با اشاره به فعالیت شهرستان ها گفت: ملایر، نهاوند، اسدآباد، بهار و تویسرکان از هیئت های شهرستانی فعال در این زمینه هستند.

وی عنوان کرد: دو شهرستان ملایر و نهاوند در این زمینه فعال هستند و امسال یک دوره مسابقه قهرمانی کشور نیز در شهرستان ملایر برگزار شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار