دانشگاهی با آموزش مهارتهای عملی در ارومیه

کد خبر: ۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه، محسن مددی در مراسم اهداء گواهینامه فارغ‌التحصیلان اولین دوره آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مهارت ارومیه اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی مهارت ارومیه از سال 90 شروع به کار کرده و تاکنون توانسته است 200 دانشجو را جذب و تربیت کند.

وی که در جمع فارغ‌التحصیلان و نیز ورودی‌های سال جدید این دانشگاه سخنرانی میکرد،در خصوص رشته هایی که در این دانشگاه تدریس میشود،گفت: رشته‌های برق الکترونیک، ابزار دقیق، تعمیر و نگهداری خودرو، مکانیک خودرو و جوش‌کاری جز اولین رشته‌هایی است که در این دانشگاه مهارت‌آموز، دانشجو جذب کرده‌ایم.

مددی به رشته‌هایی تحصیلی و مهارتی که امسال به این واحد آموزشی اضافه شده است اشاره و اعلام کرد: رشته‌های طراحی لباس و طراحی دوخت دو رشته مجزا هستند که امسال به رشته‌های تحصیلی این نهاد اضافه شده و از دو قشر آقا و خانم دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مهارت ارومیه گفت: رفع عدم هماهنگی بین فضای درس و دانشگاه با فضای کار و اشتغال از جمله اهداف این دانشگاه است که با تربیت نیروی زبده و کارآموز سعی در ایجاد اشتغال دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم به تعدادی از اولین فارغ‌التحصیلان این دانشگاه توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی مدارکی اعطا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار