مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

آغاز هفته نیکوکاری در استان مرکزی با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم"

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از آغاز هفته نیکوکاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم»  خبر داد و گفت: در سطح استان 409 پایگاه در کنار روش‌های غیر حضوری،آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان هستند.
کد خبر: ۸۲۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 04 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه جشن نیکوکاری نماد همبستگی و دستگیری از نیازمندان است، گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار«عید را به خانه‌هایشان ببریم» آغاز شده و کمیته امداد استان مرکزی در 409 پایگاه در کنار روش‌های غیر حضوری،آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان است.

 

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می توانند با شماره گیری کد#1 *8877* و وارد کردن کد پیش شماره 086 ویا از طریق شماره حساب 0111470070005 و شماره کارت 6037991899940088 کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز  کنند.

 

وی ادامه داد: تعداد 409 پایگاه شامل 42 پایگاه بسیج، 33 پایگاه در مصلی های سطح استان، 243 پایگاه در مساجد، 55 پایگاه سیار و 36 پایگاه ثابت آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان ضمن تشکر از خیران گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احسان در سطح جامعه ، کمک به تأمین مایحتاج شب عید نیازمندان، تقویت حس نوع دوستی و فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور تحقق نیات خیران و نیکوکاران از مهم ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

 

وی در پایان کمیته امداد را امین مردم دانست و با بیان اینکه در شرایط فعلی نیازمندان بیش از پیش نیازمند کمک های خیران هستند گفت: 15 اسفند ماه پایگاه‌های امداد و دفاتر مراکز نیکوکاری و 16 اسفند ماه میعادگاه‌های نمازهای شکوهمند جمعه آماده دریافت کمک‌های مردم خیر استان است و تمامی کمک‌های مردم قبل از آغاز سال نو بین نیازمندان و افراد کم بضاعت توزیع می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار