کاهش ابرناکی آسمان مازندران از فردا

کد خبر: ۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴ 26 February 2015
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به بارش 13 سانتی‌متری برف در کیاسر، گفت: انتظار داریم از فردا از میزان بارش‌ها و ابرناکی آسمان استان کاسته شود.
نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بارش باران از شب‌ چهارشنبه ششم اسفندماه امسال در آسمان مازندران، اظهار کرد: بیشترین میزان بارش از شب گذشته تا صبح امروز مربوط به شهرستان‌های بابلسر، ساری و کیاسر با هشت میلی‌متر بوده‌ است.

وی با بیان اینکه بیشترین ارتفاع برف نیز مربوط به شهرهای کیاسر با 13 سانتی‌متر و آلاشت 10 سانتی‌متر است تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود امروز بارش‌های متناوب باران را در سطح استان داشته باشیم که این بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه انتظار می‌رود از فردا روز جمعه هشتم اسفندماه از میزان بارش‌ها و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود،مطرح کرد: پیش‌بینی می‌شود روزهای شنبه الی دوشنبه هفته آینده با توجه به نقشه‌های هواشناسی، جوی نسبتاً پایدار در منطقه حاکم شود و آسمان مازندران عمدتاً صاف تا نیمه ابری با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: وضعیت دریای مازندران نیز به‌صورت مواج است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931207000465#sthash.8ozKLp8o.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار